تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

برقراری مستمری ماهیانه برای خانواده های چندقلو در بهزیستی ایلام

برقراری مستمری ماهیانه برای خانواده های چندقلو در بهزیستی ایلام
ایلام -معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام گفت: مستمری ماهیانه برای خانواده های دارای فرزند ۲ قلو به بالا که شرایط لازم داشته اند توسط این اداره کل برقرار شده است.

 

عبدالصباح کارزانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این اداره کل با توجه به هزینه بالای فرزندان ۲ قلو و چند قلو از طریق برقراری مستمری از خانواده های این کودکان حمایت می کند.

به گفته وی، هم اینک از مجموع ۸۵۰ خانوار دارای فرزند ۲ قلو و پس از آزمون وسع، برای سه دهک اول به تعداد ۲۰۷ خانوار، از مجموع ۲۹ خانوار دارای فرزند سه قلو ۲۵ خانوار و همچنین یک خانواده چهار قلو مستمری برقرار شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام تاکید کرد: علاوه بر این در طول سال نیز کمک های موردی به این خانواده ها متناسب با اعتبارهای ابلاغی پرداخت می شود.

حمایت بهزیستی از ۶۹ کودک بی سرپرست و بدسرپرست

کارزانی همچنین با اشاره به حمایت این اداره کل از ۶۹ کودک بی سرپرست و بدسرپرست ادامه داد: این کودکان در طرحی با عنوان تحت مراقبت در خانواده نزد اعضا خانواده های درجه یک و یا بستگان نگهداری و از حمایت های بهزیستی برخوردارند.

وی پرداخت امداد ماهیانه، خدمات مددکاری، مشاوره ای، کمک هزینه تحصیلی و درمان را از جمله حمایت های این اداره کل از این کودکان عنوان کرد.

به گفته کارزانی، علاوه بر این هم اینک ۹ نوزاد، کودک و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست در مرکز شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل نگهداری می شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.