تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

معاون استاندار ایلام: رسانه ها مردم را به تزریق دز سوم واکسن کرونا ترغیب کنند

معاون استاندار ایلام: رسانه ها مردم را به تزریق دز سوم واکسن کرونا ترغیب کنند
ایلام - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه احتمال سرایت سویه اومیکرون در استان وجود دارد، از عموم رسانه ها خواست مردم را به تزریق دز سوم واکسن کرونا ترغیب کنند.

 

محمدسبحان حسنی روز شنبه در نشست ستاد کرونا استان ایلام اظهار داشت: براساس گزارش های رسیده میزان مرگ و میر در این سویه کم، اما میزان سرایت آن بسیار زیاد است که باید همه بیشترین مراقبت را داشته باشیم.

وی خواستار استمرار و تقویت طرح شهید سیلمانی در تمامی شهرستان های ایلام شد و افزود: این طرح با کمک بسیج، هلال احمر و سایر دستگاه های خدمات رسان در مقابله با کرونا بسیار موفق بود.

معاون استاندار ایلام تزریق دز سوم برای پیشگیری از مرگ و میر کرونا را بسیار مهم عنوان کرد و یادآور شد: نقش رسانه ها و صدا و سیما برای اطلاع رسانی در خصوص ترغیب تزریق دز سوم توسط مردم بسیار اثربخش است.

حسنی تاکید کرد: تبلیغ، اطلاع رسانی برای افزایش پوشش واکسیناسیون دز سوم کرونا و رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی توسط رسانه ها و مطبوعات در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه با لزوم اجرا شدن تمامی مصوبات قرارگاه کرونا و در خصوص مرز مهران تاکید کرد و گفت: برای حفظ سلامت مردم استان باید تمامی مصوبات قرارگاه عملیاتی کرونا بصورت دقیق اجرا و عملیاتی شود.

قلم اصحاب رسانه گره گشای مشکلات مردم است

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام قلم اصحاب رسانه را گره گشای مشکلات و مسایل روزمره مردم عنوان کرد و گفت: مسوولان و متولیان امر باید نقد رسانه را بپذیرند چرا که نقد آنان دلسوزانه و برای رفع مشکلات مردم است.

وی افزود: همه مسوولان از نقد منصفانه اصحاب رسانه برای گره گشایی از مشکلات مردم و پیشبرد اهداف دولت استقبال کنند.

حسنی ادامه داد: اقدامات و فعالیت های اصحاب قلم برای رضایت خداوند بوده و اجر معنوی دارد و مسوولان امر نیز  باید در مناسبات های مختلف از این قشر زحمتکش و پای کار تجلیل کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.