تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

فرزند قاتل در بدره ایلام دستگیر شد

فرزند قاتل در بدره ایلام دستگیر شد
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام گفت: جوان ۳۵ ساله ساکن شهرستان بدره که با اسلحه شکاری صبح امروز پدرش را به قتل رسانده بود، یک ساعت پس از جنایت دستگیر شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در جریان درگیری خانوادگی صبح امروز در روستای زرانگوش شهرستان بدره و قتل پدر به دست پسرش، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی شهرستان بدره در محل و بررسی موضوع مشخص شد پسر ۳۵ ساله به علت داشتن اعتیاد به مواد مخدر و اختلافات خانوادگی با اسلحه شکاری پدر خود را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: با توجه به فرار متهم از محل حادثه، مکان های احتمالی اختفای وی توسط پلیس شناسایی و  در حین خروج از استان در محورهای مواصلاتی شهرستان دره شهر دستگیر شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه از متهم یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۲ عدد فشنگ کشف شد، گفت: متهم به پلیس آگاهی انتقال داده شد و پس از بازجویی های فنی و تخصصی به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل پدرش را اختلاف خانوادگی عنوان کرد./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.