تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

رییس خانه مطبوعات: آسیب شناسی مطبوعات ایلام در حال انجام است

رییس خانه مطبوعات: آسیب شناسی مطبوعات ایلام در حال انجام است
ایلام - رییس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: آسیب شناسی رسانه و مطبوعات ها استان ایلام و شناسایی نقاط قوت و ضعف این حوزه مهم فرهنگی در دست اقدام است.

 

سجاد صیدی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت رسانه ویژه مدیران و مطبوعات رسانه ای استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک تیم مجرب از اساتید برجسته از دانشگاه علامه طباطبایی آسیب شناسی رسانه های استان ایلام را انجام می دهند.

وی توضیح داد: به صورت تصادفی تعدادی از آثار فعالان رسانه برای این تیم کارشناسی فرستاده می شود تا مورد بررسی قرار بگیرند و همچنین مقرر شده است پرسشنامه ای در مورد وضعیت رسانه ای استان از سوی این تیم کارشناسی طراحی و تدوین و برای پاسخگویی در اختیار فعالان رسانه ای قرار بگیرد تا جواب های این پرسشنامه توسط تیم کارشناسی تجزیه و تحلیل شود.

صیدی یادآور شد: خروجی نتایج بررسی های این تیم کارشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی باعث غنای رسانه ای استان ایلام خواهد شد و نقاط قوت و ضعف های مطبوعات استان شناسایی می شود.

وی در مورد این کارگاه آموزشی هم گفت: کارگاه آموزشی امروز اولین دوره از آموزش های خانه مطبوعات بعد از شیوع کرونا است که به علت شیوع این ویروس آموزش ها متوقف شده بود و تلاش برای تولید محتوای حرفه ای از اهداف این کارگاه است.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام افزود: در ادامه کارگاه های آموزشی متعددی مطابق با سرفصل های مطبوعات از جمله خبرنویسی در فضای مجازی و روزنامه نگاری آنلاین با استفاده از دانش و تجربه اساتید مجرب و متبحر مطبوعات استان ایلام، مرکز و حتی دیگر استان ها برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، کارگاه آموزشی مدیریت رسانه ویژه مدیران مطبوعات رسانه ایی توسط خداداد ابراهیمی از پیشکسوتان رسانه ای و نویسندگان مطرح و با حضور جمعی از فعالان مطبوعات استان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی مباحثی در مورد چگونگی کیفیت بخشی به محتوای مطالب مندرج در رسانه های جمعی و پردازش کیفی متن خبر بحث و تبادل نظر شد.

خداداد ابراهیمی نویسنده و روزنامه‌نگار ایلامی، مدرس اصول روزنامه‌نگاری و مدیریت رسانه، تالیف آثاری چون دریچه‌ای به تاریخ مطبوعات ایلام، یادنوشت‌های محلی، ماسک و همچنین ریاست خانه مطبوعات استان و کشور را در کارنامه رسانه‌ای خود دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.