تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

استاندار ایلام: قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان فعال شد

استاندار ایلام: قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان فعال شد
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اهتمام و تاکید دولت سیزدهم برای توجه به مناطق کم برخوردار گفت: به منظور تحقق شعار دولت انقلابی قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان از امروز فعال می شود.

 

حسن بهرام نیا  شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان هلیلان اظهار داشت: مدیران دستگاه های عضو قرارگاه محرومیت زدایی باید از امروز با انگیزه و کار جهادی بیشترین تلاش و اهتمام را برای رهایی این شهرستان از محرومیت بکار گیرند.

وی افزود: هلیلان یک شهرستان مستعد در حوزه کشاورزی است و ظرفیت خدادادی بالقوه زیاد این منطقه می تواند مبنای رشد و توسعه آن باشد.

استاندار ایلام با اشاره به پروژه های نیمه کاره هلیلان، تاکید کرد: پل جزمان بعنوان یکی از مهم ترین پل های شهرستان باید تا دهه فجر بهره برداری برسد.

بهرام نیا ادامه داد: تلاش داریم پروژه های مهم و کلیدی این شهرستان که در طول سالهای گذشته تامین اعتبار نشده و نیمه کاره رها شده در اسرع وقت تکمیل شوند.

وی بیان داشت: مردم شهیدپرور و مهمان نواز هلیلان دارای انگیزه بالا و شایسته خدمت رسانی هستند که امیدواریم بتوانیم خدمت گذاری صادق برای آنان باشیم.

وی از مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خواست که در اسرع وقت نسبت به اتصال روستاهای باقیمانده شهرستان هلیلان به شبکه سراسری گاز اقدام کند.

استاندار ایلام همچنین از مدیران آبفا و راهداری استان خواست پیگیری های لازم را برای تسریع در تکمیل پروژه های نیمه کاره این شهرستان انجام دهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.