تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

تعامل استاندار و نمایندگان نویدبخش تغییرات اساسی در ایلام است

تعامل استاندار و نمایندگان نویدبخش تغییرات اساسی در ایلام است
ایلام - نماینده مردم دهلران ، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل سازنده مدیریت عالی استان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امیدوارکننده و نویدبخش ایجاد شتاب در امور عمرانی و تحول اساسی در زیرساخت های ایلام است.

 

بهزاد علیزاد روز جمعه در جمع مردم آبدانان اظهار داشت: توجه ویژه دولت سیزدهم به استان مرزنشین ایلام و انتصاب بهرام نیا بعنوان استاندار، آشنا به امور اجرایی و سیاسی، مردمدار و مسلط بر ماموریت محوله  پمساعی و تعامل مستمر با مجمع نمایندگان استان ما را امیدوار کرده که دراپ این دوره شاهد یک جهش واقعی و تغییر اساسی در سیمای کلی استان ایلام باشیم .

وی با اشاره به سرمایه های طبیعی و ذخایر سرشار نفت و گاز در ایلام افزود: استانی با چنین داشته ها و سرمایه های ماندگار طبیعی و انسانی با جمعیتی محدود شایسته این وضعیت نابسامان در زمینه های اشتغال جوانان ، بیکاری مفرط و معیشت نامطلوب عمومی نیست.

نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به عزم دولت مردمی و مجلس انقلابی برای کاهش محرومیت مناطق غیربرخوردار مانند استان ایلام اشاره کرد و یادآور شد: با پیگیری و تلاش نمایندگان و همراهی مفید استاندار و دستگاه های اجرایی، اعتبار سال ۱۴۰۱ استان از سه هزار میلیارد تومن در امسال به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته که امیدواریم با تحقق و تزریق بموقع آن، سال آینده شتاب بیشتری در روند عمران و آبادانی استان را شاهد باشیم.

علیزاده در بخشی از سخنان خود به تخصیص ۳۰ هزار مترمربع آسفالت از محل قیر یارانه ای به روستاهای حوزه پرداخت و اضافه کرد: سال آینده ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار از ردیف ملی برای بخش آب شرب شهرستان آبدانان در نظر گرفته شده که با احداث ۲ منبع بزرگ در آبدانان و مرکز بخش سرابباغ و توسعه شبکه های خط انتقال ، مشکل آب شرب این شهرستان برای درازمدت رفع می شود.

وی از صدور مجوز احداث یک بیمارستان ۹۴ تختخوابی برای آبدانان خبر داد و گفت: با رایزنی های مستمر با معاون اول رییس جمهور و وزارت جهاد کشاورزی سررسید وام های سال ۹۹ – ۱۴۰۰ بمدت سه سال تمدید می شود که مصوبه این اقدام سرنوشت ساز در بخش کشاورزی بزودی در هیات دولت تصویب و جهت اجرا به مبادی ذیربط ابلاغ می شود.

نماینده شهرستان های حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت کار رسانه و رسالت خبرنگاران تصریح کرد: نقد سازنده را مفید و از آن استقبال می کنم زیرا انتقاد دلسوزانه در راستای اصلاح و رفع نواقص ، بالندگی را تضمین و سازندگی را نیز شتاب می بخشد.

علیزاده ، مردم استان را مستحق هرگونه تلاش دانست و از اصحاب قلم و رسانه دعوت کرد تا همه با هم و در کنار هم و با نهایت صداقت تمام توان خود را برای تقویت نظام اجرایی و حل معضلات و نیازهای فوری مردم بکار گیریم.

دعوت از وزیر نیرو جهت سفر به حوزه انتخابیه، کمک مالی به شهرداری ها، استفاده و بهره وری بیشتر از منابع نفت منطقه، تمدید وام های زلزله سال ۹۶، گازرسانی به ۱۲ روستای حوزه جنوب و تهیه تجهیزات پزشکی پیشرفته به مراکز درمانی حوزه انتخابیه ، استقرار ادارات  تعزیرات حکومتی و آب ، تلاش برای شروع عملیات اجرایی فرودگاه و رفع مشکل اجرایی سد ورگر از دیگر سخنان این نماینده در جمع مردم آبدانان در مسجد جامع این شهرستان بود که به آنان پرداخت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.