تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

سرپرست فرمانداری هلیلان:

تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست

تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست
ایلام - سرپرست فرمانداری هلیلان با تاکید بر نظارت های میدانی بر تمامی صنوف شهرستان گفت: تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و در صورت مشاهده با متخلفان به شدت برخورد می شود.

 

کوروش عیوضی روز یکشنبه در بازدید سرزده از نانوایی های شهرستان افزود: نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب و بهداشت نانوایی ها از سوی دستگاه های ذیربط باید بصورت مستمر در دستور کار باشد.

وی افزود: تمامی نانوایی های سطح شهرستان مدت زمان پخت نان، رعایت نکات بهداشت در زمان پخت و کیفیت آرد و نان را با دقت باید مدنظر داشته باشند.

سرپرست فرمانداری هلیلان تاکید کرد: باید بصورت مستمر بر چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی ها در شهرستان از طرف دستگاه های ذیربط نظارت شود.

عیوضی در جریان این بازدید کیفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان را بررسی کرد.

وی اضافه کرد: ۱۵ نانوا در کل شهرستان هلیلان در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۵ نانوا در شهر توحید ( مرکز شهرستان) است که این نانواها ۲۰ درصد کمتر از نیاز خود به دلیل کمبود آرد، نان پخت می کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال ۹۸ جزو چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.