تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

مدیرکل بحران استانداری:

بانک ها ، دستگاه های امدادی و خدمات‌رسان ایلام تعطیل نیستند

بانک ها ، دستگاه های امدادی و خدمات‌رسان ایلام تعطیل نیستند
ایلام - سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام با اشاره به اینکه امروز تعطیلی شامل بانک ها و دستگاه های خدمات رسان و امدادی نمی شود، گفت: تصمیم گیری برای تعطیلی مدارسی که امروز امتحان دارند بر عهده مسوولان آموزش و پرورش گذاشته استان شده است.

 

مجید بیگلریان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش و پرورش استان نیز با توجه به بررسی شرایط جوی استان امتحانات امروز مدارس را لغو کرد.

وی افزود: همچنین از پلیس راه درخواست شده است از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در مسیرهای مواصلاتی به ویژه گردنه ها جلوگیری کند.

بیگلریان یادآور شد: باتوجه به اینکه در حالت عادی روزهای پنجشنبه در استان تعطیل است، نیازی برای اعلام تاخیر در ساعت فعالیت بانک ها و معدود ادارات فعال در این روز دیده نشد و دستگاه های خدمات رسان، امدادی و بانک ها طبق روال همیشه به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: تمام دستگاه های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری نقاط مختلف استان ایلام در حالت آماده باش هستند و شهرداری ها در مناطق برفگیر نیز با تجهیزات و ادوات برف روبی مستقر هستند تا عملیات برف روبی، نمک پاشی با مخلوط شن و ماسه را در معابر عمومی انجام دهند.

بیگلریان از مردم خواست نسبت به تردد یا مسافرت غیرضروری پرهیز کنند و در مورد حامل های انرژی نیز مدیریت مصرف داشته باشند.

به گزارش ایرنا، جو استان ایلام از روز پنجشنبه هفته گذشته تاکنون با ورود سیستم های بارشی ناپایدار شده است و سیستم بارشی کنونی از بامداد دیشب وارد استان شده و تا اخر وقت امروز نیز از استان خارج می شود.

با توجه به بارش برف و بروز یخبندان شدید صبحگاهی، ستاد مدیریت بحران استان ایلام در طول هفته جاری برای فعالیت مراکز آموزشی و ادارات تاخیرهای ۲ ساعته و در برخی مواقع تعطیلی مراکز آموزشی را صادر کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.