تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

۱۶ موکب پیروان شهدا در استان ایلام برپا شد

۱۶ موکب پیروان شهدا در استان ایلام برپا شد
ایلام - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تعداد ۱۶ موکب پیروان شهدا در سطح نقاط مختلف این استان به صورت خودجوش توسط خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برپا شده است.

 

 

جمال اسدی روز یکشنبه در دیدار با امید چوپان کاره دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه تدابیر ویژه ای توسط بنیاد شهید استان در شهر مهران اندیشیده شده است، اظهار کرد: پنج زائرسرا در شهرستان مهران جهت اسکان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران راه اندازی شده است.

 

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تشکیل شده است، گفت: به استان های مرزی توصیه شده است خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت خاص انجام گیرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه مرز مهران پر ترددترین مرز کشور در این ایام است، افزود: از تمامی بنیادهای کشور تقاضا داریم بسته های فرهنگی خود را برای توزیع در بین زائران اباعبدالله ( ع ) به استان ایلام ارسال کنند.

 

چوپان کاره در این سفر از موکب های ایوان غرب، چوار و مهران بازدید نمود و خدمات ارائه شده در این موکب ها را مطلوب ارزیابی کرد.

 

۶۰ درصد تردد زوار اربعین از مرز مهران انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.