تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

یکی از میثاق نامه های مهم دولت سیزدهم حضور در کنار مردم است

یکی از میثاق نامه های مهم دولت سیزدهم حضور در کنار مردم است
نگاه اقتصاد - استاندار ایلام در دیدار با خانواده عشایر حادثه دیده از انفجار مین در مناطق مرزی: عزم دولت سیزدهم برای توانمند سازی افراد ضعیت و کم بضاعت جامعه جدی است.

 

به گزارش نگاه اقتصاد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا که در یک سفر غیر رسمی امروز جمعه ۸ بهمن ماه به شهرستان ملکشاهی رفته است بعد از دیدار با دو خانواده کم بضاعت حادثه دیده و گرفتار مالی، اینبار با خانواده ذوالفقار فرضی عشایر حادثه دیده از انفجار مین در مناطق مرزی رفت و دستور رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات آنان را صادر نمود.

وی با عنوان این مطلب که به محض باخبر شدن از حادثه دستورات لازم به متولیان امر داده شده است، گفت: امروز هم آمده ایم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این خانواده قرار بگیریم.

بهرام نیا در ادامه خواستار ساماندهی چرای دام عشایر در مناطق امن شد و گفت: از مسئولان پاکسازی مناطق مرزی نیز می خواهیم ضمن پایش دوباره منطقه باعث آرامش خاطر زندگی عشایر مرزنشین استان باشند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از این حادثه اظهار داشت: تا پایان درمان فرزندان و رفع مشکلات در کنار این خانواده هستیم.

استاندار ایلام در ادامه دستور داد یک وام قرض الحسنه برای جبران خسارت و ترمیم مشکلات در اختیار این خانواده عشایری قرار گیرد.

دکتر بهرام نیا در پایان یکی از میثاق نامه های دولت سیزدهم حضور در کنار مردم به ویژه افراد ضعیف و کم بضاعت جامعه عنوان کرد و گفت: خیلی از موضوعات خاص شاید از دید ما پنهان باشد اما من از رسانه ها و کنشگران این حوزه می خواهم که این مسائل را برای پیگیری انتقال دهند تا انشاالله به موقع به وضعیت افراد ضعیف رسیدگی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.