تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

با پی گیری اداره کل راه و شهرسازی استان مسکن مهر شهر دهلران در حال تکمیل و واگذاری به متقاضیان است

با پی گیری اداره کل راه و شهرسازی استان مسکن مهر شهر دهلران در حال تکمیل و واگذاری به متقاضیان است
نگاه اقتصاد - تعیین تکلیف و ساماندهی آخرین واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهر دهلران و بهسازی معابر مسکن مهرشهرهای دهلران و موسیان در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام.

 

عبدالله بهادری مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید از مسکن مهر شهرهای دهلران و موسیان به همراه لطیف صادقی معاون استاندار و فرماندار شهرستان دهلران  از برنامه های این اداره کل برای پایان مسکن مهر استان در ابتدای سال آینده خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام مدیرکل این دستگاه اجرایی در این بازدید گفت: با تلاش و پی گیری فراوان خوشبختانه منابع مالی مناسبی از طرف سازمان ملی زمین و مسکن برای کمک به متقاضیان مسکن مهر شهر دهلران و همچنین احداث معابر سایتهای مسکن مهر دهلران و موسیان تأمین شد تا شاهد بهره برداری از این طرح ها باشیم.

وی افزود: ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل واحدهای مسکن مهر دهلران از طریق وزارت راه و شهرسازی (سازمان ملی زمین و مسکن) در نظرگرفته شده و چنانچه تعاونی ها تا پایان سال جاری واحدها را تکمیل کنند از این کمک که به مبلغ آورده مردمی اضافه می گردد برخوردار می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: طبق تفاهم نامه بین راه و شهرسازی استان و شهرداری دهلران به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال که ١۰۰ میلیارد ریال آن از محل بند (ب ) تبصره هشت  تأمین می شود، شهرداری دهلران می بایست نسبت به احداث جدول و معابر سایت مسکن مهر این شهر اقدام نماید.

بهادری در بازدی از سایت مسکن مهر شهر موسیان نیز گفت: مشابه تفاهم نامه با شهرداری دهلران برای احداث جدول و معابر مسکن مهر آن شهر برای سایت مسکن مهر شهر موسیان نیز تفاهم نامه ای بین راه و شهرسازی استان با شهرداری موسیان به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال منعقد شده که خوشبختانه شهرداری دهلران عملیات اجرایی این طرح را در حال اجرا دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام به الحاق ۱۰ هکتار زمین با کاربری اداری، رفاهی و مسکونی در شهر موسیان هم اشاره و افزود: اقدامات اولیه انجام و در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب و با تکمیل مستندات مکاتبات لازم برای مجوز جهت واگذاری به پتروشیمی در حال انجام می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.