تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

استاندار ایلام: دهه فجر شکوه و عظمت ملت ایران را نشان داد

استاندار ایلام: دهه فجر شکوه و عظمت ملت ایران را نشان داد
ایلام - استاندار ایلام با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، تاکید کرد: دهه‌ فجر انقلاب اسلامی شکوه و عظمت ملت ایران را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

به یقین انقلاب اسلامی ایران مظهر بیداری و ایستادگی در برابر شیطان بزرگ است، انقلابی که پایان استبداد و سلطه طاغوتیان زمان بود و نماد پیروزی مستضعفان بر استکبار جهانی قلمداد می شود.

دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشت.

دهه یادآور آن پیر جماران است، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم در سرتاسر عالم بارور نمود و با بنا نهادن جمهوری اسلامی خودباوری و ایستادگی، استقلال و آزادی را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

و اکنون در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دشمنان چون گذشته تمام توان و ظرفیت خود را در اعمال تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه همراه با جنگ اقتصادی و روانی بکار بسته اند اما در این برهه از زمان نیز چون گذشته ملت بزرگ ایران اسلامی با وحدت کلمه، ایمان و اتکال راسخ به خداوند متعال بدخواهان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید مستاصل ساخته اند.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف و انقلابی استان ایلام تبریک گفته و یک بار دیگر با آرمان های مقدس امام عظیم الشان (ره) و شهدای عزیز تجدید بیعت کرده و نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) را نصب العین خود قرار داده و باگام نهادن در مسیر عزت و سربلندی توام با وحدت و همدلی در راه اعتلای نظام، کشور وخدمت بی شائبه به مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب حرکت خواهیم کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.