تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

استاندار: شهردار ایلام باید در سریع‌ترین زمان مشخص شود

استاندار: شهردار ایلام باید در سریع‌ترین زمان مشخص شود
ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر لزوم تعیین شهردار قوی، متخصص و توانمند برای شهر ایلام در سریع‌ترین زمان، گفت: اگر کوتاهی در خصوص انتخاب شهردار مشاهده شود در چارچوب قانون و مقرارت اقدام می‌شود.

 

حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: شهر ایلام از نظر شهرسازی و مبلمان شهری نیاز به نوسازی دارد و بدلیل اینکه دائما در معرض دید مردم کشور و کشورهای همسایه است باید به فضای سبز و مبلمان آن توجه ویژه شود.

وی یادآور شد: مردم با حضور پرشور خود به اعضای شورای شهر رای دادند که آنان از حقوق شهروندی مردم صیانت کنند و در اسرع وقت باید شهردار به منظور توسعه و آبادانی شهر انتخاب شود.

۲۴۳ طرح و پروژه دهه‌فجر در ایلام کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

استاندار ایلام گفت: ۲۴۳ طرح و پروژه دهه‌فجر با مجموع اعتبار ۲۰ هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال در این استان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

بهرام‌نیا اظهار داشت: کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های دهه فجر استان ایلام برای یک هزار و ۸۹۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

وی افزود: مجموع پروژه‌های عمرانی دهه فجر ۱۸۹ طرح با اعتبار ۱۷ هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال و در حوزه اقتصادی ۵۴ طرح با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۸۴۹ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده و به بهره‌برداری می رسد.

 مردم‌سالاری و استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

استاندار ایلام گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب مردم‌سالاری دینی، استقلال، امنیت متکی به خود و ثبات داخلی است.

بهرام‌نیا تاکید کرد: به شکرانه نظام اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا دارای قدرت و اقتدار و در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین هستیم.

وی افزود: طاغوت قبل از انقلاب روحیه پیشرفت، استقلال و سازندگی را از ما گرفت اما امروز به برکت خون شهدا در تمامی عرصه‌ها جزو قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم.

استاندار ایلام با اشاره اقتدار ایران در منطقه و جهان در تمامی عرصه یادآور شد: امروز ایران اسلامی در تولید واکسن رتبه ۱۰، حوزه انرژی دوم، نفت سوم، برق ۱۵، فناوری ۱۷، فناوری فضایی رتبه ۱۵، چرخه سوخت رتبه ۱۴ و قدرت نظامی رتبه ۱۳ در جهان را به خود اختصاص داده است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید بود و در واقع این روز بستری بود که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری این خورشید در آیینه درخشید و در واقع روح صسلابت و شادابی به ملت ایران دمید.

استاندار ایلام ادامه داد: ملت ما هر ساله این ایام را پاس می‌دارد چرا که این ایام یادآور استقلال مردم کشور از استبدادگران است.

بهرام‌نیا تاکید کرد: هرگز تاریخ فراموش نخواهد کرد که هویت انسانی و تاریخی ما زیر چکمه‌های ظلم استبداد لگدمال شد و از تمامی امتیازات محروم بودیم که از مصادیق آن کاپیتولاسیون و حق توحش بود.

وی بیان داشت: تاریخ فراموش نخواهد کرد که آمریکایی‌ها علاوه بر تحقیر ما، سرمایه ما را نیز غارت می‌کردند که با آموزه‌های اسلامی و دینی و به رهبری امام خمینی (ره) نابود شدند.

استاندار ایلام اضافه کرد: با وجود تمامی اقدامات انجام شده و پیشرفت‌های حاصل شده در کشور اما با تراز واقعی شأن و منزلت مردم فاصله داریم که باید برای جبران کاستی و کمبودها بسیار تلاش کنیم.

رسانه‌ها پل ارتباطی مورد اعتماد میان مردم و مسوولان هستند

بهرام‌نیا رسانه‌ها را پل ارتباطی مورد اعتماد میان مردم و مسوولان ذکر کرد و گفت: رسانه‌ها همواره در مطالبه‌گری و رساندن خواسته و مطالبات مردم به مسوولان نقش خود را بخوبی ایفا کردند.

وی ادامه داد: اعتماد عمومی مردم باید با تلاش و اهتمام همه‌جانبه مسوولان جلب شود که در این  راستا نقش اصحاب رسانه بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به انتصاب معاون هماهنگی امور اقتصادی سابق استانداری ایلام بعنوان مسوول راه‌اندازی منطقه آزاد مهران گفت: باید از تجربیات و توانمندی‌های نیروهای انسانی استان برای توسعه استفاده شود که این انتصاب بنا بر سوابق ایشان در حوزه‌های اقتصادی در راستای تسریع در راه‌اندازی منطقه مهران و پارک ملی پروپیلن است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.