تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

همزمان با دومین روز از دهه فجر؛

۶ طرح عمرانی خدماتی در زرین‌آباد دهلران افتتاح شد

۶ طرح عمرانی خدماتی در زرین‌آباد دهلران افتتاح شد
ایلام - همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر ۶ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش زرین‌آباد شهرستان دهلران روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان به بهره‌برداری رسید.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در این آیین گفت: این پروژه‌ها شامل عمران شهری و روستایی از محل اعتبار دهیاری‌ها، طرح‌های بنیاد مسکن و منازل محرومان است.

لطیف صادقی افزود: در مجموع برای این پروژه‌ها بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار ویژه دهلران به افتتاح خانه هلال در شهر پهله هم اشاره کرد و یادآور شد: بهره‌برداری از واحدهای منازل محرومان در این بخش نیز انجام شد.

وی با تبریک دهه فجر گفت: دولت سیزدهم دولت کار و تلاش است و برای گره‌گشایی از مشکلات مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

صادقی به ظرفیت‌های بخش زرین‌آباد در زمینه‌های گردشگری و کشاورزی اشاره کرد و افزود: باید این ظرفیت‌ها را بالفعل کنیم تا مردم از مزایای آنها بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در این بخش تاکید کرد: امروز زرین‌آباد در همه زمینه‌ها پیشرفت‌هایی داشته اما باز جا برای کار هست.

فرماندار ویژه دهلران از پیگیری‌های مستمر برای از سرگیری عملیات اجرایی جاده چمسرخ خبر داد و افزود: طرح پهله و پرچینه که نقش مهمی در بخش کشاورزی و اشتغال منطقه دارد پیگیری برای تکمیل آن انجام شده و در خصوص ناحیه صنعتی در این بخش نیز مقدمات کار فراهم است و اقدامات کارشناسی انجام شده و زمین آن مشخص شده است.

حضور در گلزار شهدا، برپایی میز خدمت و ارتباط چهره به چهره مسئولان با مردم ازدیگر برنامه‌های دهه فجر در بخش‌های زرین‌آباد و سراب میمه بود.

مسئولان شهرستان و بخش‌ها در پای میز خدمت به مطالبات مردم پاسخ دادند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.