تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۵۹

رییس دانشگاه ایلام:

مهم ترین دستاورد انقلاب ایران نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود است

مهم ترین دستاورد انقلاب ایران نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود است
/

 

ایلام – رییس دانشگاه ایلام گفت: مهم ترین و شاخص ترین دستاورد انقلاب اسلامی نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود است که مصادق بارز آن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای، خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای شهر و روستا پس از انقلاب است.

طاهر علی محمدی روز جمعه در نشست هم اندیشی هیات رییسه دانشگاه ایلام با سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه در عصری زندگی می کنیم که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به وقوع پیوست.

وی افزود: انقلاب اسلامی سال ۵۷ که به رهبری امام ( ره )  و همراهی هم جانبه مردم به وقوع پیوست، موجب شد در تمامی عرصه ها مقتدر شویم.

رییس دانشگاه ایلام ادامه داد: نمایندگان مجلس دارای ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه استان هستند و از این منظر می توان برای توسعه استان استفاده کرد، دانشگاه یکی از محورهای توسعه هر استان است از این رو می تواند ارتباط دانشگاه و مجلس برای پیشرفت و آبادانی استان اثرگذار باشد.

رشد ۴۱ درصدی بودجه سال آینده دانشگاه ایلام

رییس دانشگاه ایلام از رشد ۴۱ درصدی بودجه دانشگاه در سال آینده خبر داد و گفت: این میزان باید حداقل به ۵۰ درصد برسد.

علی محمدی تاکید کرد: دانشکده علوم پایه دانشگاه ایلام با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل نیازمند بودجه هستیم و دانشکده ادبیات و علوم انسانی نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی امسال بودجه ای به آن اختصاص داده نشد نیازمند تزریق بودجه است.

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ایلام نیز نیاز به مقاوم سازی دارد که امیدواریم در اسرع وقت این مهم به سرانجام برسد.

به گفته وی عملیات فاز دوم احداث فاز دوم دانشکده نفت دانشگاه ایلام در دستور کار است.

علی محمدی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد با همدلی، هم افزایی و هم اندیشی همه اساتید و با کمک نمایندگان ایلام در مجلس بتوانیم در رشد و توسعه استان موثر باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.