تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

استاندار: ۲۰ درصد خانوارهای ایلام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

استاندار: ۲۰ درصد خانوارهای ایلام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
ایلام - استاندار ایلام گفت: ۲۰ درصد خانوارها از جمعیت ۶۰۰ هزار نفری این استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که این مهم می طلبد که دولت به این استان بیش از گذشته توجه شود.

 

حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار رییس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: ایلام از مصادیق بارز استان های کم برخوردار است و با حدود ۶۰۰ هزار نفر در مقایسه با سایر استان دارای مشکل فراوانی هستیم.

وی افزود: یکی از مشکلات این استان معضلات معیشتی و عدم تمکن مالی مردم است که امیدواریم با تلاش مسوولان اقدامات مثبتی برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال انجام شود.

استاندار ایلام ادامه داد: ۸۵ درصد اعتبارات در وزارتخانه است و ۱۵ درصد به استان ها اختصاص می یابد که باید برای توسعه استان رایزنی های ملی انجام شود.

بهرام نیا یادآور شد: همواره باید تمامی امکانات با نگاه عدالت توزیع و بر اساس تاکیدات رییس جمهوری باید به مناطق کم برخوردار بیشتر توجه شود.

استاندار تاکید کرد: فعالیت در سازمان بهزیستی با توجه به جامعه هدف جزو مشاغل سخت است که دولت برای توجه به  حقوق و مزایای این قشر باید بیشتر تلاش کند.

بهرام نیا با اشاره به کمک رسانی به خانواده اهل شهرستان ملکشاهی گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله به شهرستان سفر کردیم و در جریان مشکلات آنان قرار گرفتیم.

وی اضافه کرد: برای توانمندسازی و کمک رسانی به محرومان جامعه از ظرفیت نهادهای انقلابی استفاده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

۴۲ هزار نفر در استان ایلام از خدمات سازمان بهزیستی بهره مند هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.