تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

فرماندار ویژه:

بخش خصوصی آماده سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریالی در مجتمع نان دهلران است

بخش خصوصی آماده سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریالی در مجتمع نان دهلران است
ایلام - معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: بخش خصوصی آمادگی سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریالی در مجتمع نان این شهرستان را دارد.

 

لطیف صادقی روز دوشنبه در نشست شورای آرد و نان دهلران با اشاره به دغدغه ها و پیگیری های مدیریت ارشد استان در خصوص کیفیت نان اظهار داشت: اولین مجتمع نیمه صنعتی نان با سرمایه گذاری بیش از ۲۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی در شهرستان دهلران ایجاد می شود.

وی به سهم نان در سبد خانوار اشاره کرد و افزود: نظارت بر کیفیت نان از موضوعات مهم و حساسی است که باید با پایش های مستمر مد نظر متولیان باشد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع نان در شهرستان می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات نان را حل کند، تاکید کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی پای کار آمده و در حال دریافت  مجوزهای لازم برای ایجاد این مجتمع است.

صادقی یادآور شد: بمنظور بروزرسانی دانش و تجربه کارگران نانوایی ها اداره فنی و حرفه ای با همکاری و هماهنگی صنف نانوایی ها آموزش های لازم را برای کارگران نانوایی ها فراهم کند که نقش موثری در بالا بردن کیفیت نان دارد.

وی بر ضرورت نظارت مستمر شورای آرد و نان شهرستان بر کارخانه آرد تاکید و اضافه کرد: یکی از راهکارهایی که باید در دستور کار شورای آرد و نان شهرستان قرار بگیرد، بازنگری سهیمه نانوایی ها و  برخورد با متخلفان از جمله کاهش سهمیه آرد و پلمپ نانوایی هاست.

۶۵ واحد نانوایی در شهرستان دهلران فعالیت می کنند که در هر ماه برابر بررسی های صورت گرفته ۱۱ هزار کیسه آرد مصرف می کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.