تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

۴۰۰ سری جهیزیه و هشت هزار بسته معیشتی در ایلام به نیازمندان اهدا شد

۴۰۰ سری جهیزیه و هشت هزار بسته معیشتی در ایلام به نیازمندان اهدا شد
ایلام- رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه در استان ایلام زمینه‌ساز اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان و هشت هزار بسته ‌معیشتی به خانواده‌های نیازمند در مناطق مختلف استان شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام روز چهارشنبه در آیین رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه استان ایلام به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: رزمایش کمک‌های مومنانه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه بوده است.

سردار جمال شاکرمی افزود: این رزمایش به دستور رهبر معظم انقلاب در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ابلاغ شد که مجموعه سپاه و بسیج در این امر پیشران بودند.

وی یادآور شد: کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و به حول و قوه الهی در رزمایشی که شاهد آن هستیم، تعداد زیادی از بسته‌های معیشتی و جهیزیه در نقاط مختلف استان ایلام توزیع خواهد شد.

سردار شاکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ایام دهه مبارک ‌فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ اسلام بعد از بعثت پیامبر، حادثه غدیر و حماسه عاشورا اول است، در واقع در ایران حادثه ای به بزرگی انقلاب رخ نداده است‌.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک دگرگونی عظیم ایجاد کرد امام راحل تنها در وسط میدان ماند و با همه استکبار جهانی جنگید و با تاسی از عاشورا برای آزادی و آزاد کردن انسان ها از تحجر مدرن شکل گرفت.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام اضافه کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به لحاظ جغرافیا بیشترین جمعیت را تحت تاثیر قرار داد و امروز صدای انقلاب اسلامی را در عالم به وضوح می‌شنویم.

سردار شاکرمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دست خالی در برابر استکبار و امپراطوری‌های جهانی ایستاد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحت تاثیر قیام عاشورا بود که در گذر زمان اتفاق افتاد و این حادثه بر سر مردم ایران تاج عزت گذاشت و برای سالیان متمادی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به بیایات اخیر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبری مردم داری را در دستور نیروهای مسلح برشمردند و بر این مهم تاکید داشتند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.