تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

۴۳ سال استقامت؛

استاندار ایلام: جنگ نرم استکبار در برابر هوشمندی مردم ایران با شکست مواجه شده است

استاندار ایلام: جنگ نرم استکبار در برابر هوشمندی مردم ایران با شکست مواجه شده است
ایلام - استاندار ایلام گفت: جنگ نرم دشمن استکبار و غربی ها در برابر هوشمندی ملت انقلابی ایران اسلامی با شکست مواجه شده و کشورمان در مسیر اقتدار و پیشرفت با شتاب بیشتری در حرکت است.

 

حسن بهرام نیا روز جمعه در آیین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در جمع مردم شهر ایلام اظهار داشت. امروز همه مردم یک صدا، هم آوا در خیابان ها برای دفاع از نظام و انقلاب و اعلام مقابله با استکبار حضور یافته و با هم نوای الله اکبر سر دادند و بار دیگر به ندای رهبری لبیک گفتند.

وی افزود: علی رغم مشکلات ناشی از تحریم، مردم بار دیگر نشان دادند که پای نظام و انقلاب ایستادند و برای بر پایی حکومت اسلامی انقلاب کردند.

بهرام نیا با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این انقلاب به دلیل ظلم نظام پهلوی و استبداد به مردم بود که انقلاب اسلامی با رهبری امام ( ره ) و همراهی مردم پایه گذاری شد.

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام عصر ( عج ) است

استاندار ایلام، انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور امام عصر ( عج ) دانست و گفت: این انقلاب برای مقابله با ظلم و سلطه و حمایت از محرومان بر پایه اسلام ناب محمدی ایجاد شده است.

وی افزود: ۵۰ درصد مردم در دوران قبل از انقلاب مشکلات مالی و ۴۶ درصد سو تغذیه داشتند و فحشا، ظلم و نظام ارباب رعیتی کل کشور را فرا گرفته بود.

بهرام نیا ادامه داد: زمانی که ظلم و ستم کشور را فرا گرفته بود، نهضت مردمی به رهبری امام ( ره ) نظامی اسلامی را پایه گذاری کرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، ترورهای داخلی و ناامنی و تحریم ها ظالمانه نمونه بارز نگاه خصمانه دشمن و جبهه استکبار به انقلاب اسلامی است که هوشمندی و مقابل مردم تمامی نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

ایران در طول ۴۳ سال دوران پس از انقلاب در تمامی حوزه ها به اقتدار رسید

استاندار ایلام گفت: کشور ایران به لطف جوانان این مرز و بوم و مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری در تمامی حوزه اقتصادی، علوم پزشکی و دارویی ، سلول بنیادی، حوزه نظامی و دفاعی پیشرفت کرده و به اقتدار رسیده است.

بهرام نیا بیان داشت: این دستاوردها و توانمندی های کشور در تمامی حوزه ها نتیجه عزم و اراده مردم و شهدا و به ویژه سه هزار شهید والامقام ایلامی است.

وی ادامه داد: داشتن رتبه ۱۷ تولید علم و رونمایی از موشک نقطه زن پیشرفته خیبرشکن طی روز های اخیر نمونه دیگر اقتدار علمی و نظامی ایران در دنیاست.

استاندار ایلام با اشاره به توانمندی های دفاعی و نظامی ایران در جهان گفت: امروز به لطف جوانان کشور و تجهیزات پیشرفته نظامی، هیچ کشوری قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد.

روشنگری مردم، چنگ تبلیغاتی دشمن علیه کشور را خنثی کرد

استاندار ایلام گفت: جهاد تبیین و روشنگری مردم جنگ رسانه ای و تبلیغاتی دشمن علیه کشور را خنثی کرد که در این راستا اصحاب رسانه باید دستاوردهای نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه، از آنان خواست: خدمات نظام و دستاوردهای نظام و انقلاب را منعکس کنند تا بتوانیم قدرت خود را در جهان مخابره کنیم.

بهرام نیا تاکید کرد: به لحاظ موقعیت جغرافیایی ایران در ناامن ترین منطقه است اما به لطف اقتدار نظامی و جوانان این مرز و بوم امن ترین کشور در جهان هستیم.

استاندار ایلام اضافه کرد: امروز حتی دشمنان نظام به دستاوردهای و توانمندی های کشور ایران اعتراف می کنند.

بهرام نیا یادآور شد: در مقابل جبهه دشمن نباید به هیچ عنوان کوتاه آمده و با جهاد تبیین فتنه ها و جنگ نرم آنان را خنثی کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به توانمندی و اقتدار علمی ایران در جهان گفت: ۳۰۰ هزار اختراع تا چهار سال گذشته در کشور ثبت شده است.

وی با اشاره به خدمات نظام در خدمات رسانی به مردم گفت: امسال در ایام الله دهه فجر فقط در استان ایلام ۲۴۳ طرح و پروژه  با اعتباری افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان با اشتغالزایی یک هزار و ۸۹۰ نفر کلنگ زنی و بهره برداری رسید.

سفر رییس جمهوری منشأ خدمات فراوانی برای ایلام بود

استاندار ایلام گفت: در سفر رییس جمهوری به ایلام ۲ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال تومان اعتبار ریالی و ۴،۵ میلیارد دلار  اعتبارات ارزی و ۲ هزار و ۴۶ میلیارد تومان اعتبار در قالب ارائه تسهیلات مصوب شد.

بهرام نیا گفت: اعتبارات سفر رییس جمهوری در حوزه نفت و گاز، آب و خاک، بهداشت و درمان و حوزه اشتغال خرد و کلان است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص استان ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «استان ایلام مظهر همه خوبی هاست».

استاندار ایلام اضافه کرد: نظام سلطه و جبهه استکبار بداند هر چقدر تحریم ها سخت تر و شدیدتر شود از حریم نظام و انقلاب بیشتر حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.