تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

با رایزنی سارا فلاحی؛ ۱۸۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه عمومی استان ایلام اهدا شد

با رایزنی سارا فلاحی؛ ۱۸۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه عمومی استان ایلام اهدا شد
نگاه اقتصاد - با پیگیری و تقاضای سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، تعداد 1800نسخه کتاب در قالب 31 بسته سهميه ويژه از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور به کتابخانه های عمومی استان ایلام اهدا شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، این کتب در موضوعات مختلف و در رده های گوناگون سنی می باشند که براساس نیاز سنجی و درجه هر کتابخانه تهیه و ارسال شده اند.

سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در برنامه دیدار با کتابداران کتابخانه های عمومی استان و همچنین در مراسم افتتاحیه کتابخانه اندیشه ارکواز ملکشاهی با اشاره به اهمیت کتابخانه های عمومی در روند توسعه فرهنگ عمومی جامعه و ارتقای سطح آگاهی و دانش مردمی، بر تجهیز و نوسازی این مراکز تاکید نموده بود.

وی همچنین بروزآوری و تامین منابع مکتوب مورد نیاز کتابخانه های عمومی استان را تهیه خوراک فکری مناسب اعضا و مراجعین به این اماکن فرهنگی را مهم برشمرد و قول مساعد جهت پیگیری و اقدامات عملی در این زمینه را داد.

اهدای این تعداد کتاب به کتابخانه های عمومی استان بواسطه پیگیری های این نماینده مجلس و همچنین جدیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در راستای تحقق وعده های داده شده جهت کمک و حمایت از تجهیز و نوسازی مراکز فرهنگی بویژه کتابخانه های عمومی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.