تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

معاون اقتصادی استاندار ایلام:

واحدهای نانوایی بدون تخلف سهمیه آرد تشویقی دریافت می کنند

واحدهای نانوایی بدون تخلف سهمیه آرد تشویقی دریافت می کنند
ایلام - معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: واحدهای نانوایی منصف و بدون تخلف در استان سهمیه آرد تشویقی دریافت می کنند.

 

محمدباقر شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: روند اصلاح رویه کاری واحدهای خبازی استان در دستور کار است و سعی می شود با نظارت مستمر کیفیت و کمیت نان تولیدی بهبود یابد.

وی افزود: همچنان که برای واحدهای منصف و فعال سهمیه تشویقی اختصاص می یابد، بطور قطع با واحدهای متخلف برخورد قانونی می شود.

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: واحدهای نانوایی که چندین بار مرتکب تخلف شوند، علاوه بر کسر سهمیه حتی تا پلمپ و ابطال جواز نیز برای آنها تصمیم گیری می شود.

شریفی تاکید کرد: سرکشی و تشدید نظارت از نانوایی ها در دستور کار است و همه روزه بازرسان از واحدهای نانوایی سطح شهر بازدید می کنند.

وی اضافه کرد: کاهش کیفیت، تعطیلی خودسرانه، کاهش وزن چانه، عرضه آرد خارج از شبکه، عدم رعایت مسایل بهداشتی و کاهش ساعت کار از جمله موارد تخلف نانوایی گزارش شده از سوی بازرسان بوده است.

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بر اساس تاکید معاون اقتصادی استاندار ایلام، تلاش می‌شود روند اصلاح واحدهای خبازی استان ادامه دار باشد.

استان ایلام دارای ۷۰۰ واحد نانوایی است که در این واحدها نان‌هایی چون سنگک، لواش، تافتون، بربری، صمون و نان محلی تولید و به مصرف کنندگان عرضه می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.