تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

۲ مرکز ثابت خونگیری در ایوان و دهلران ایجاد می شود

۲ مرکز ثابت خونگیری در ایوان و دهلران ایجاد می شود
ایلام - مدیرکل انتقال خون ایلام گفت: ۲ پایگاه ثابت خونگیری در سطح شهرهای ایوان و دهلران با پیگیری های صورت گرفته و موافقت سازمان انتقال خون ایجاد خواهد شد.

 

مهدی اکبری دهبالایی روز شنبه در گفت و گویی افزود: در جلسه ای که با حضور معاون فنی، مدیرکل برنامه و بودجه و همچنین مدیرکل تجهیزات و پشتیبانی سازمان انتقال خون تشکیل شد با طرح توجیهی ایجاد ۲ پایگاه ثابت خونگیری در شهرستان های ایوان و دهلران موافقت شد.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار و نیروی انسانی مورد نیاز این مراکز فراهم شده است، افزود: اجرای طرح احداث این مراکز در شهرستان‌های ایوان و دهلران بزودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

اکبری دهبالایی با تاکید بر اینکه ایجاد پایگاه ثابت خونگیری در این مناطق از مطالبات مردم ایوان و دهلران بوده است، عنوان کرد: در شهرستان دهلران با توجه به استقبال همیشگی مردم در امر خداپسندانه اهدای خون و همچنین بعد مسافتی با مرکز استان، تحقق این مهم در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه برای سال آینده به ثمر خواهد نشست.

وی در ادامه به فعالیت تیم های سیار خونگیری در مناطق مختلف استان در سالجاری اشاره و تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم ایلام در امر اهدای خون و برنامه ریزی برای انجام خونگیری و حضور مستمر در شهرستان ها بر آن شدیم تا در دو نقطه دیگر از استان پایگاه ثابت خونگیری داشته باشیم.

وی در پایان به ۴۰ برنامه تیم سیار خونگیری انتقال خون استان ایلام در طی سالجاری اشاره و اضافه کرد: حضور و استقبال گرم مردم در نقاط مختلف استان سبب شده که به صورت دوره ای در همه شهرستان ها حضور داشته باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.