تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

مادر شهیدان کمالوندی به فرزندانش پیوست

مادر شهیدان کمالوندی به فرزندانش پیوست
ایلام - روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اعلام کرد: حاجیه خانم صنمبر قبادزاده مادر شهیدان روح‌الله و محمد کمالوندی از شهدای شهرستان ایلام پس از سال‌ها تحمل رنج و درد فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در پیامی به این مناسبت آورده است: مرحومه مغفوره «حاجیه صنمبر قبادزاده» مادر شهیدان والامقام «روح‌اله و محمد کمالوندی» اسوه اخلاق و نماد ایمان و مقاومت بود، که ثمره عمر با برکتش را در پرورش فرزندانی دلاور و شجاع سپری نمود و پس از مدت ها صبر و بردباری در فراق فرزندان شهیدش، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

مجاهدت این مادر گرانقدر در تربیت فرزندانی مومن و فداکار، تحت آموزه های قرآن کریم و مکتب سرخ امام حسین(ع)، برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند و الهام بخش مردمان این دیار در پرورش نسلهای حماسه ساز و پیشرو در دفاع از اسلام، ارزش‌های دینی و انقلابی خواهد بود.

اینجانب این مصیبت را به شما خانواده محترم و همه سوگواران این ضایعه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای روح مطهر آن مرحومه مغفوره، رضوان الهی و آرامش ابدی در جوار فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.