تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

سپاه امیرالمومنین( ع) ایلام در صدر کشور

سپاه امیرالمومنین( ع) ایلام در صدر کشور
نگاه اقتصاد - سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به عنوان موفق ترین سپاه استانی کشور شناخته شد.

 

در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام که  با حضور سردار حمید بزم شاهی اصفهانی، دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایلام برگزار شد، از منتخبین رده های برتر سپاه استان ایلام به عنوان موفق ترین سپاه استانی در سال ۱۳۹۹ تجلیل شد.

سردار حمید بزم شاهی در این جشنواره با اشاره به اقتدار و  پیشرفت ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: قدرت ایران اسلامی ناشی از وجود رهبری با درایت و هوشمندانه ولی فقیه و مرهون ایثار و فداکاری مردمی است که ظرفیت و شایستگی تشکیل یک حکومت اسلامی را در درون خود ایجاد کرده اند.

ایشان یادآور شد: امروز موفقیت و اقتدار سپاه پاسداران در زمین، هوا و دریا بگونه ای است که دشمن را به فکر راهکار بازدارندگی و پرهیز از درگیری و رویایی نظامی با ایران وادار کرده است.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به  فلسفه تشکیل معاونت  اشراف فرماندهی در سپاه پاسداران گفت: اشراف فرماندهی یک فرایند و سازوکار برای تحقق و اجرایی کردن فرامین و انتظارات رهبر انقلاب نسبت به سپاه پاسداران است و در کلیه سطوح و رده های سپاه دنبال می شود و نشان می دهد که ما چقدر در کار خود موفق بوده ایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.