تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام خطاب به مسولین

“بیانیه گام دوم انقلاب”  با ” جهاد تبیین” تحقق می یابد/ آموزش و پرورش خط مقدم جهاد تبیین است

“بیانیه گام دوم انقلاب”  با ” جهاد تبیین” تحقق می یابد/  آموزش و پرورش خط مقدم جهاد تبیین است
نگاه اقتصاد

 

امروزه که  ناکامی دشمنان انقلاب از تحمیل فشار، تحریم تا ترورها، تحریک و گماشتن مخالفان به آتش افکنی و تفرقه پراکنی در جامعه کاملا بوضوح عیان گردیده لذا برای جبران این هزیمت و شکست به تغییر رویکرد رسانه ای و فضای مجازی رو آورده اند  هرچندکه در تاریخ اسلام و توصیه های هدایتگرانه پیامبر اکرم (ص) برای مبارزه با جریانات اشرافی،  تغییرات جدی در حرکت سیاسی جامعه اسلامی ایجاد نمودند لذا با تاسی از تعالیم حیاتبخش اسلام ناب محمدی ( ص) باید در این جهاد مقدس به میدان آمده و بدانیم که روشنگری و نقش آفرینی در  مسیر فهم و درک از رخدادها، داشته ها و جایگاهها در همه ی عرصه ها باعث رشد و تعالی جامعه خواهد شد انچه که رهبری گرانقدر وظیفه مهم برای خنثی سازی توطئه ها و حرکت های دشمن مطرح نمودن تا به عنوان چراغی پیرامون خود را روشن کنیم.

حامد نوری نژاد افزود:  مدیران باید بیانیه گام دوم را با جهاد تبیین محقق نمایند.

بیانیه گام دوم فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را با جهاد تبیین رقم خواهد زد که وجه مشترک این بیانیه  و جهاد تبیین در محور قرار گرفتن جوانان است. ارتقاء شگفت آور بینش سیاسی آحاد مردم واینکه  حقیقتا جوانان سهم بسزایی در پویایی و معرفی آن را بر عهده خواهند داشت به اوج رساندن مشارکت مردم و مسابقه خدمت رسانی در بین جوانان بیش از دیگران است.

نیروی محرکه پیشرفت و توسعه کشور جوانان هستند. درس گرفتن از گذشته و شناخت از آن با اعتماد به جوانان در مدیریت کشور می تواند جهاد تبیین را در همه زمینه ها و در رگ‌های جامعه بیش از پیش به جریان درآورد.

وی افزود: آیا مدیران در مسیر اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب با جهاد تبیین برنامه مدون و قابل اجراو عملیاتی تهیه و ترسیم نموده اند؟؟

آیا از جوانان متعهد و متخصص انقلابی در سیستم مدیریتی و اجرایی بهره و مشاوره گرفته می شود؟

آموزش و پرورش خط مقدم جهاد تبیین است و توجه به جهاد تبیین در کلاس درس و بین فرهنگیان عزیز می تواند موجب ترویج جهاد تبیین در محلات شود.

نسل جوان امروز با مدیران جوان و انقلابی در معرفی جهاد تبیین ارتباط بیشتری می توانند برقرار نماید.

لذا از مدیران آموزش و پرورش شایسته گزینی در این امر خطیر و حیاتی انتظار می رود و جای خطا و فرصت سوزی در این مسیر وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.