تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

 ۵۹ هزار مترمربع از اراضی ملی ایلام رفع تصرف شد

 ۵۹ هزار مترمربع از اراضی ملی ایلام رفع تصرف شد

  عبدالله بهادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با اجرای حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان ایلام ۵۹ هزار متر مربع از اراضی استان به ارزش بالغ ۷۴۰ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شد. وی افزود: این میزان رفع تصرف اراضی

 

عبدالله بهادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با اجرای حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان ایلام ۵۹ هزار متر مربع از اراضی استان به ارزش بالغ ۷۴۰ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.

وی افزود: این میزان رفع تصرف اراضی ملی طی ۹۱ عملیات از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیان کرد: از این تعداد رفع تصرف اراضی ملی ۸۸ مورد رفع تصرف فوری و سه مورد نیز اجرای احکام قضایی بوده است.

بهادری با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

بهادری اضافه کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت و ۲ میلیون هکتار مساحت و با داشتن ۴۲۳ کیلومتر مرز با کشور عراق در غرب کشور قرار دارد.

۸۷ درصد مساحت استان ایلام را جنگل ها، مراتع و عرصه های ملی تشکیل می دهد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.