تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

جایزه باربد سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر برگزیدگان خود را شناخت

جایزه باربد سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر برگزیدگان خود را شناخت
تهران- در بخش جایزه باربد سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، برگزیدگان مشخص شدند.

 

هنرمندان برگزیده بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر تحت عنوان جایزه باربد در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

برگزیدگان این جایزه در رشته‌های اجرای موسیقی نواحی، آهنگسازی موسیقی معاصر ایرانی بی کلام، آهنگسازی موسیقی معاصر ایرانی – ارکسترال با کلام، خوانندگی موسیقی معاصر ایرانی ارکسترال، آهنگسازی کلاسیک غربی، آهنگسازی موسیقی تلفیقی بی کلام، اجرای موسیقی دستگاهی بی کلام، آهنگسازی موسیقی پاپ و تلفیقی با کلام، خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیقی، آهنگسازی موسیقی دستگاهی با کلام، خوانندگی موسیقی دستگاهی، اجرای موسیقی پاپ بی کلام، بهترین ناشر و راپسودی برای ساز سولو و ارکستر سمفونیک معرفی شدند.

در بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر آلبوم‌های که از مهر ماه ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره رسید، توسط هیأت انتخاب گروه‌ها و آثار جشنواره ارزیابی و بهترین های این جایزه تقدیر شدند.

اسامی هنرمندان

در اجرای موسیقی نواحی، دیپلم افتخار به مهرداد اکبری با اثر هفت خوان و تنبور و جایزه باربد به مجید کلابی با اثر تالش رسید.

در آهنگسازی موسیقی معاصر ایرانی بی کلام، دیپلم افتخار به آرش هژیر آزاد برای آلبوم بازار وکیل اهدا شد و جایزه باربد به آسو کهزادی برای آلبوم پروتیوا تعلق گرفت.

در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر ایرانی ارکسترال – با کلام، بهنام ابوالقاسم و امین همایی دیپلم افتخار دریافت کردند و جایزه باربد به هنرمندی تعلق نگرفت.

در بخش خوانندگی موسیقی معاصر ایرانی – ارکسترال، دیپلم افتخار به آلبوم چله نشین و به حسین علیشاپور اهدا شد، همچنین جایزه باربد به پوریا اخواص برای آلبوم همیشه لحظه بارانی اهدا شد.

در بخش آهنگسازی کلاسیک غربی،دیپلم افتخار به علی رادمان برای آلبوم سیلک اهدا شد و جایزه باربد به رضا والی برای آلبوم اشتیاق رسید.

در بخش آهنگسازی موسیقی تلفیقی – بی کلام، دیپلم افتخار به حسام اینانلو برای آلبوم میان رسید و هیچ اثری حائز شرایط دریافت جایزه باربد نشد.

در اجرای موسیقی دستگاهی بی کلام، دیپلم افتخار به محمد عشقی و المیرا مردانه برای پروژه سرو و تزرو رسید؛ همچنین جایزه باربد به آرمان مهدیه برای آلبوم به موازات بی نهایت رسید.

در قسمت آهنگسازی موسیقی پاپ و تلفیقی – با کلام، دیپلم افتخار به امیر همایی برای آلبوم قبل پاییز، بعد پاییز و جایزه باربد را گروه پالت برای آلبوم نصف النهار مبدا دریافت کرد.

در بخش خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیقی، دیپلم افتخار به بهزاد عمرانی برای آلبوم احتمالاً قهرمانی در کار نیست رسید و جایزه باربد به امید نعمتی برای آلبوم نصف النهارمبدا تعلق گرفت.

در بخش آهنگسازی موسیقی دستگاهی – با کلام، دیپلم افتخار به مهدی حاجی قاسمی برای آلبوم کوچه دلگیر تو شد رسید و جایزه باربد را امیر شریفی برای پروژه شرح این هجران از آن خود کرد.

در بخش اجرای موسیقی پاپ – بی کلام، دیپلم افتخار به مصطفی بیاتی برای اثر ماه یکشنبه من رسید و جایزه باربد را الیاس دژاهنگ و مجید عیدانی اصل برای پروژه رنج دریافت کردند.

در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار به مهدی امامی برای آلبوم «شرح این هجران رسید و جایزه باربد را مجتبی عسگری برای آلبوم بوستان سعدی از آن خود کرد.

در قسمت بهترین ناشر، ضمن تقدیر از نشر ماهور، دیپلم افتخار به نیما جوان مدیر نشر موسیقی جوان اهدا شد و جایزه باربد را معین فرزاد مدیر نشر نوفه از آن خود کرد.

در قسمت راپسودی ایرانی برای سازسولو و ارکستر سمفونیک،دیپلم افتخار به فرید اسماعیلی ابهری اهدا شد و جایزه باربد را پوریا لاچینی از آن خود کرد.

برگزیدگان جایزه موسیقی و رسانه

در این بخش سارا حیدرنژاد از روزنامه شرق برای گفتگو با عنوان دردا که جز به مرگ نسنجند قدر مرد در بخش  مطبوعات برگزیده شناخته شد.

علیرضا سعیدی از خبرگزاری مهر برای گفتگو با عنوان نوستالژی گروه سرود احیا می شود؟ در بخش خبرگزاری ها برگزیده شناخته شد.

نیره خادمی از روزنامه پیام ما برای گزارش با عنوان دغدغه‌های سبز خجوی نی نواز در بخش گزارش برگزیده شناخته شد.

علیرضا سعیدی از خبرگزاری مهر برای گزارش با عنوان خاموشی چراغ کنسرت ها دو ساله می شود؟ در بخش خبرگزاری ها برگزیده شناخته شد.

پیمان طالبی از روزنامه جام جم برای یادداشت با عنوان بگذار تا مقابل روی تو بگذریم برگزیده شناخته شد.

کامیار صلواتی از سایت نویز برای یادداشت با عنوان مسلک معاصریت برگزیده شناخته شد.

سحر طاعتی از سایت عصر ایران برای پادکست با عنوان نوای ماندگار در بخش گزارش برگزیده شناخته شد.

برگزیدگان بخش ترانه

در بخش دیگری از معرفی برگزیدگان، نامزدهای جایزه بهترین ترانه معرفی شدند.

امیرعلی سلیمانی، حامد عسگری، نفیسه سادات موسوی و محمد مهدی سیار برگزیدگان این بخش بودند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.