تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

استاندار ایلام: مردم در سختی ها باید مسوولان را کنار خود احساس کنند

استاندار ایلام: مردم در سختی ها باید مسوولان را کنار خود احساس کنند
ایلام -  استاندار ایلام با بیان اینکه مسوولان در پیگیری مشکلات مردم کوتاهی نکنند، گفت: مسوولان وظیفه دارند در هر شرایطی به ویژه در سختی‌ها و گرفتاری‌ها در کنار مردم باشند.

 

حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار عمومی با جمعی از مردم استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه‌های مختلف اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: ملاک عملکرد مدیران در استان ایلام میزان رضایتمندی مردم است، به طور قطع نظر مردم در ارتباط با مسئولان می‌توان ملاک و معیار مهمی در میزان خدمتگزاری آنان باشد.

وی با اشاره به منشور و گفتمان مردم داری دولت سیزدهم خواستار حضور مسئولان در میان مردم شد و افزود: مسئولان وظیفه دارند در هر شرایطی به ویژه در سختی‌ها و گرفتاری‌ها در کنار مردم باشند و با تلاش شبانه روزی در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.

استاندار ایلام با تاکید بر این مطلب که حتی شرایط کرونایی هم نبایست مانعی برای ارتباط بین مردم و مسئولان باشد، یادآور شد: در این شرایط لازم است با حفظ کامل پرتکل‌های بهداشتی ارتباط مردمی به نحو مقتضی حفظ شود.

بهرام نیا تاکید کرد: در این زمینه علاوه بر ملاقات‌های عمومی با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی می‌توان از روش‌های دیگر چون حضور در سامانه سامد، صدا و سیما و سفرهای شهرستانی و … استفاده نمود.

وی در ادامه سخنان خود شرایط امروز کشور را نیازمند حضور جهادی و میدانی مسئولان دانست و بیان کرد: تراز این مردم بسیار بالا است و بایست در شان و منزلت آنان ارائه خدمت کرد.

استاندار ایلام افزود: در این راستا برای رفع مسائل و مشکلات پیش رو باید به صورت جهادی و با روحیه انقلابی و بطور شبانه روزی با مردم و در کنار مردم بود برای آنان کار کرد.

در این دیدار صمیمانه جمعی از مردم استان از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با نماینده عالی دولت در استان در میان گذاشتند و استاندار ایلام نیز در راستای رفع مشکلات مطرح شده دستورات مقتضی را صادر نمود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.