تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

امام جمعه ایلام: انقلاب اسلامی ایران استمرار نهضت انبیاست

امام جمعه ایلام: انقلاب اسلامی ایران استمرار نهضت انبیاست
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انقلاب اسلامی ایران استمرار نهضت انبیا و ادامه دهنده بعثت پیامبر ( ص ) برای گسترش دین اسلامی در سراسر در جهان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام با بیان اینکه نور الهی با هیچ عاملی خاموش شدنی نیست، افزود: تمامی سختی های مسلمانان و تحریم آنان توسط مشرکان موجب شد نور اسلام روز به روز تابنده تر و اسلام علاوه بر منطقه در جهان نیز شناخته شود.

وی افزود: بعثت در واقع حرکت از ظلم و ستم و فساد، جنگ ، ناامنی و خودپرستی به سوی نور، عدالت ،آرمان های خواهی، دانش و خدا پرستی بود.

خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: شعار بعثت ایمان به یکتا بودن خداوند و نفی خودپرستی است که مهم ترین هدف آن رستگاری هر انسان در جامعه است.

کریمی تبار ادامه داد: مشرکان زمان پیامبر ( ص ) حقانیت این بزرگوار را درک کردند اما به دلیل حسادت، حقارت و هوای نفسانی به خدا و پیامبر ایمان نیاوردند و برای نابودی وی و ریشه کن کردن اسلام تمامی تلاش خود را بکار گرفتند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: صبر و استقامت و تلاش بی وقفه مسلمانان و مردم موجب شد علاوه بر کم اثر کردن تحریم ها در تمامی حوزه ها پیشرفت های چشمگیری داشته باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان داشت: در حال حاضر استکبار جهانی تمامی تلاش خود را برای مایوس کردن مردم بکار گرفته، اما این تلاش آنان با هوشیاری مردم تاکنون بی نتیجه بوده است.

مقاومت مردم تحریم های دشمن را بی اثر کرد

امام جمعه ایلام با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران اسلامی گفت: همت جوانان انقلابی و همیاری و مقاومت همه جانبه مردم تحریم های دشمن را بی اثر کرده است.

وی یادآور شد: همه شاهد افول استکبار در برابر ایران اسلامی هستیم و روز به روز اقتدار ما با همت دانشمندان و جوانان نخبه افزایش می یابد.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با تحریف واقعیت ها، نقاط ضعف ما را برجسته کند تا فشار اقتصادی که بر ما ایجاد کرده است، مانع از پایبندی ما به ارزش انقلاب شود.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان داشت: در جهاد تبیین لازم است جوانان ایران امروز به انقلاب اسلامی، توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی افتخار و ضعف دشمن را بشناسند و تبیین کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.