تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

دستیار ویژه وزیر اطلاعات:

نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد
مشهد- دستیار ویژه وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: امروزه نظام جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

 

شفیعی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری تایباد افزود: نظام جمهوری اسلامی امروزه در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و همچنین کارگزاران و مسئولین امروزه باید بیشتر به اصلاح ضعف های درونی بپردازند.

وی ادامه داد: رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب ، استقلال کشور، عمق راهبرد ایران، تسهیل مسائل و مشکلات، پیشرفت در حوزه دفاعی و توان بازدارنگی از نقاط قوت هستند و از تلاقی این ها با فرصت های استثنایی از قبیل هماهنگی بین اجزای نظام و آرامش و ثبات نسبی در خواسته های به حق مردم، موفقیت هایی را نصیب نظام اسلامی برای به شکست کشاندن سیاست نظام سلطه کرده است .

دستیار ویژه وزیر اطلاعات با بیان اینکه سیاست های نظام سلطه در منطقه با شکست مواجه شده است گفت: راهبردهای نظام سلطه در مقابله با اسلام فشار حداکثری و لشکرکشی به منطقه به بهانه تامین امنیت بود که با مقاومت فعالانه شکست خورد و نمونه آن خروج غیرمسئولانه امریکا از افغانستان است.

شفیعی افزود: راه اندازی گروهک های تروریستی و وحشت افکن در کشورهای اسلامی با نام اسلام یکی دیگر از سیاست های نظام سلطه بود که با آگاهی علمای تشیع و تسنن و جداشدن مسیر مردم از مسیر این گروهک ها به شکست انجامید.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: برای پیشرفت نیاز است تا مسئولین مشکلات را حل کنند و باعث تراکم آنها نشوند که دشمنان با بهره گیری از سختی های معیشتی تهدید و مخاطره برای ترقی ایجاد می کنند.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.