تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام‌:

دستاورد بزرگ شرکت برق ایلام؛ تعمیر و بازسازی شبکه توزیع

دستاورد بزرگ شرکت برق ایلام؛ تعمیر و بازسازی شبکه توزیع
دکتر هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام‌ در جمع اصحاب رسانه گفت: تعمیر و بازسازی شبکه توزیع یکی از دستاوردهای بزرگ همکاران ما در این حوزه به شمار می رود.

 

شیرخانی که در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با دنیای مدیریت خداحافطی کرد، با بیان این که آگاهی شهروندان در حوزه مصرف بهینه و مدیریت در امر آن، بدون شک با انجام رسالت جامعه خبری شکل می گیرد، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی امر مهمی است و خبرنگاران در این راستا در صف مقدم اطلاع رسانی قرار دارند.

ایشان با ذکر این مطلب که رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی، فرهنگ سازی و مدیریت بهینه مصرف برق در استان نقش مهم و تاثیرگذار داشته اند، تصریح کرد: خبرنگاران در طول سال به ویژه در تابستان گذشته که خاموشی و پیک مصرف برق وجود داشت، در کنار شرکت برق در زمینه مدیریت بهینه مصرف برق موفق عمل کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در ادامه با بیان این که رسانه های استان به خوبی پویایی را در جامعه  ایجاد کرده اند، یادآور شد: مدیران باید بدانند که رسانه ها زبان و گوش مردم بوده و مطالبه رسانه ها در واقع مطالبه مردم است.

شیرخانی افزود: در طول سال‌های گذشته مشکلات زیادی در حوزه های طبیعی و غیر طبیعی وجود داشت ولی با درایت همکاران این شرکت در استان، یا خاموشی نداشته و یا در کمترین سطح بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با بیان این که برنامه ریزی و هدف ما این است که برق قطع نشود و با تمام تلاش همکاران ما در تابستان ۱۴۰۰ با وجود همه مشکلات کمترین خاموشی را در نقاط مختلف استان داشته ایم، اضافه کرد: اعتقاد ما به خرد جمعی و برنامه ریزی بوده و نتایج حاصل شده برابر مستنداتی که در صنعت برق وجود داشته حکایت از آن دارد که شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام قدم هایی رو به جلو داشته که در این مسیر از مشاوره همکاران نیز استفاده شده است.

شیرخانی در ادامه مسئولیت را یک امانت برشمرد و گفت: من و همکاران تمام توان و تلاش خود را به کار بسته ایم که در حفظ این امانت موفق شده و امانت دار خوبی باشیم.

ایشان به موضوع خشکسالی و کمبود منابع آبی اشاره و خاطرنشان کرد: خاموشی ها در سال آینده با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت که امید است با درایت، همراهی و همفکری رسانه ها و تعامل مردم، خاموشی ها و قطعی های برق را با چالش کمتری سپری کنیم.

سیالی، معاون مشترکین شرکت توزیع نیروی برق ایلام هم در این نشست با بیان این که هزار مشترک برق در استان ایلام وجود دارد که ۸۲ درصد آن مشترکان خانگی است، تصریح کرد: پراکنده‌ترین شبکه توزیع در استان ایلام وجود دارد که شامل سه اقلیم آب و هوایی؛ گرمسیر یک و چهار و عادی است.

ایشان افزود: برق قابل ذخیره نیست و باید تولیدمان حتی المقدور بیشتر از تقاضا باشد.

سمیرا سیالی در ادامه با اشاره به این که ما در تولید و تقاضا ناترازی داریم که یا باید تولید را افزایش دهیم یا تقاضا را مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: چون مدیریت تقاضا کم هزینه تر است در نتیجه در این مسیر برنامه ریزی می کنیم.

معاون مشترکین شرکت توزیع نیروی برق ایلام یکی از راه های کاهش مصرف را، سیاست‌های تشویقی برای مشترکین کم مصرف در کنار اطلاع رسانی به موقع برشمرد و گفت: برنامه دیگر کنترل مصرف با کنترل قیمت است که از اول بهمن ماه یارانه مشترکین پرمصرف قطع می‌شود.

ایشان در پایان اظهار داشت: اگر مشترکی الگو مصرف را رعایت کند، از یارانه برخوردار است و نسبت به مازاد آن حتی تا سه برابر تعرفه از آنها دریافت می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.