تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

امام‌جمعه ایلام:

جهاد تبیین راه حل مقابله با هجمه های رسانه‌ای دشمنان است

جهاد تبیین راه حل مقابله با هجمه های رسانه‌ای دشمنان است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با تاکید بر اهمیت پرداختن به جهاد تبیین گفت: توجه به این مهم راه حل مقابله با هجمه های رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب است و مشارکت رسانه ها نقشه های آنان را خنثی می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام با تبریک روز پاسدار اظهار داشت: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب جنگ امروز دشمنان نظام و انقلاب جنگ‌ ترکیبی است در این شرایط نیاز است از معنویت و فداکاری های خود دفاع کنیم که همه اینها نیاز به جهاد تببین دارد.

وی افزود: دشمنان نظام با فشار اقتصادی و هجمه های رسانه ای به دنبال ناامیدی و یاس ملت بزرگ ایران هستند که هوشیاری رسانه ها و حضور به موقع اقشار مختلف مردم در عرصه های مختلف گامی در راستای اقتدار نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر نقش حساس و اثرگذار رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین که مورد توجه معظم له است باید از طریق رسانه‌ها تبیین و منتشر شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: دشمنان نظام می خواهند مقاومت‌ ما را در صحنه جنگ نرم‌ به شکست تبدیل کند و این‌ مهم برای نسل جوان‌ما به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به دسیسه های چهار دهه اخیر دشمن علیه ملت ایران یادآور شد: دشمن از طریق ایجاد جنگ نرم و جنگ روانی به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است چرا که در جنگ نظامی به اهداف خود نرسیدند به همین دلیل با جنگ نرم به دنبال نفوذ در کشور است و در این زمینه جوانان باید هشیار و بیدار باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از رسانه های استان گفت: طبیعت رسانه این است دردها را نشان و واقعیت ها را بیان کنند، خوشبختانه رسانه های استان در بخش های مختلف چون کرونا، کمک‌ مومنانه، برگزاری کنگره شهدا و دیگر ابعاد مختلف چون‌ انتخابات پای کار بودند و خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه به حول و قوه الهی مشکلات کشور در حال حل شدن است، افزود: مهمتر از همه این مسایل وعده الهی است، ما برای اجرای دین الهی‌ محرومیت ها را پذیرفتیم و انشالله پرچم اسلام در دنیا به اهتزار در خواهد امد.

امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جایی که باید از آن غفلت نکنیم عمران قلب است که انسانیت انسان را شکل می دهد.

وی گفت: قلب انسان حرم الله است اگر جای بخل و کینه و دشمنی شود جایگاه شیطان می شود و اگر جایگاه خدا و اخلاص و ‌محبت و نوع دوستی و فداکاری قرار گیردشود و پاسداری از خدا این قلب آباد می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.