تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

واگذاری یک هزار و ۷۳۱ اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی ایلام

واگذاری یک هزار و ۷۳۱ اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی ایلام
ایلام - مدیرعامل شرکت گاز ایلام از واگذاری یک هزار و ۷۳۱ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس‌اللهی روز یکشنبه با اشاره به اینکه این اقدام در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی ایلام انجام شده است، افزود: در مجموع یک هزارو ۷۳۱ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط شهری و روستایی استان به صورت رایگان واگذار شده است.

وی اظهار داشت: برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ سه میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال از پرداخت هزینه اشتراک‌پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به معافیت از پرداخت گازبهای مشترکان تحت پوشش نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: مبلغ ۲۹ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال بخشودگی هزینه گازبها برای مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان در سال‌جاری منظور شده‌ است.

شمس‌اللهی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای مدارس، مساجد و سایر مراکز قانونی دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ یک میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه گازبها اعمال شده است.

شمس‌اللهی بیان داشت: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسوولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌ های استان و طبق مواد ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون برنامه ششم توسعه کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، گفت: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.