تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

فرماندار: ۳۰ درصد تردد زوار اربعین مربوط به دهلران است

فرماندار: ۳۰ درصد تردد زوار اربعین مربوط به دهلران است
ایلام - معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران گفت: ۳۰ درصد تردد زوار اربعین به سمت مرز مهران از شهرستان دهلران انجام می‌شود.

 

لطیف صادقی روز دوشنبه در نشست ستاد ویژه اربعین با حضور رییس ستاد مرکزی اربعین در مهران، افزود: دهلران از محورهای ورودی زائران از سمت خوزستان و از محل‌های اصلی تردد به مرز مهران است.

وی اظهار داشت: در مکان‌های مختلف محل تردد زائران در این شهرستان از جمله سپتون، دشت عباس، موسیان، شهر دهلران و بیشه‌دراز موکب مستقر است.

فرماندار دهلران گفت: نیاز است با توجه به حجم تردد زائران از این شهرستان مرزی، وزارت کشور و ستاد اربعین اعتبار لازم برای حذف نقاط حادثه خیز بویژه محور دهلران به مهران اختصاص دهند.

صادقی تاکید کرد: در این نشست مصوب شود استان‌های معین گروه‌های راهداری و راهسازی را برای حذف نقاط حادثه‌خیر محور دهلران به مهران اعزام کنند تا با بهره‌گیری از این ظرفیت اقدامات لازم انجام شود.

فرماندار ویژه دهلران خواستار توجه به شهرستان از محل اعتبارات اربعین شد و اضافه کرد: نیاز است شهرستان مرزی دهلران از ظرفیت‌های استان‌های معین برای تکمیل زیرساخت‌ها و رفاه برای زائران بهره‌مند شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.