تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

امام جمعه ایلام: روابط عمومی آینه تمام نمای دستگاه های اجرایی است

امام جمعه ایلام: روابط عمومی آینه تمام نمای دستگاه های اجرایی است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، روابط عمومی را آینه نمای دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: سرعت، دقت و اشراف برای مسایل روز از مهم ترین ویژگی این واحد است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی استانداری ایلام اظهار داشت: روابط عمومی نقش بسیار مهمی در انعکاس عملکرد هر دستگاه اجرایی دارد و هر قدر این واحد وظیفه خود را بخوبی ایفا کند دستگاه اجرایی در پیشبرد برنامه ها موفق است.

وی افزود: ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت آنان مهم ترین وظایف روابط عمومی است که باید در دستور کار قرار دهد.

حجت السلام کریمی تبار تاکید کرد. تمجید و انتقاد از یک دستگاه ها اجرایی باید برای مدیر هر روابط عمومی برابر باشد و هر انتقادی را باید فرصتی برای رفع نقاط ضعف دستگاه اجرایی متبوع خود بداند.

امام جمعه ایلام بیان داشت: روابط عمومی باید واقعیت و دردهای مردم را به مدیران آن دستگاه منعکس کند و در مقابل نیز عملکرد دستگاه و خدمات مدیران را به اطلاع مردم برساند.

امام جمعه ایلام گفت: اگر انسان به دنبال مسوولیت به عنوان یک امانت است باید به روابط عمومی اهمیت دهد. در کشور در حال حاضر شفافیت اخبار و اطلاعات بسیار ضرورت دارد و اگر به دستاوردهای نظام و دستگاه ها بموقع اطلاع رسانی نشود ممکن است مردم تحریف شده آن را دریافت کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام نیز در این دیدار با اشاره به نقش جایگاه و نقش روابط عمومی در تنوع افکار عمومی گفت: فلسفه ای وجودی روابط عمومی هر دستگاه اجرایی، آگاهی بخشی و مطالبه گری برای خواسته های به حق و مشروع مردم و اطلاع رسانی صحیح و دقیق عملکرد دولت به مردم است.

محمد صحرایی افزود: روابط عمومی ها رابط بین مسوولان و مردم هستند و هر قدر این ارتباط تنگاتنگ باشد بطور قطع روابط عمومی نقش خود را بخوبی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: روابط عمومی چشمان بینا و گوش شنوایی دستگاه های اجرایی است و انعکاس دهنده دستاوردها و برنامه دولت در سطح محلی، منطقه ای و ملی است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام بیان داشت: باید صادقانه تلاش کنیم که دستاوردهای دولت و نظام را بدون کم و کاست به مردم انتقال دهیم اگر این مهم بخوبی انجام شود مردم بهترین قضاوت را درباره عملکرد دولت و نظام خواهند داشت.

وی با بیان اینکه واحد روابط عمومی علاوه بر انعکاس خدمات دولت باید خواسته ها مطالبات مردم را نیز انعکاس دهد، افزود: روابط عمومی استانداری نقش سخنگوی دولت در استان را به عهده دارد و باید دیدگاه های مردم را انتقال دهد.

صحرایی اضافه کرد : در مدیریت جدید این واحد تمامی انتقادات و پیشنهادات مردم خدمت استاندار محترم که نماینده عالی دولت در استان است انتقال می دهیم و دستوراتی را در این خصوص ارائه می دهند که مشکلات و مسائل مردم حل شود و این اقدامات را نیز به مردم انعکاس خواهیم داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام روابط عمومی را وکیل مدافع سازمان و مدعی العموم در درون سازمان دانست و گفت: دولت آیت الله رئیسی با شعار کار و کرامت آمده است و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.