تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶

مطهری: برای داور دربی متاسفم؛ استقلال با شاهکار قاضی بازی با ما مساوی کرد

مطهری: برای داور دربی متاسفم؛ استقلال با شاهکار قاضی بازی با ما مساوی کرد
تهران- مربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به خاطر شیوه قضاوت داور دربی برای او متاسفم و امیدوارم از این به بعد به آماده ترین داوران قضاوت شهرآورد را بدهند.

 

حمید مطهری پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال، گفت: همیشه عادت دارم در خصوص فوتبال فنی صحبت کنم اما برای داور این مسابقه متاسفم. فکر می کنم به هرکسی که در آستانه بازنشستگی است برای تقدیر قضاوت دربی را می دهند در حالیکه باید به آماده ترین افراد قضاوت این مسابقه مهم را بدهند.

وی ادامه داد: این داور جوری سوت زد که ۱۱ بازیکن ما را عصبی کرد. متاسفم که این آقا قرار بود هفته قابل دیدار نفت مسجد سلیمان با ما را سوت بزند اما این کار را نمی کند و بعد به او قضاوت دربی را می دهند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربی حریف در بین دو نیمه تو سینه مهدی ترابی بهترین بازیکن ما می زند و همه این صحنه را دیدند. مربی حریف در شروع نیمه بالا نمی آید که کارت نگیرد و خیلی راحت از این مساله گذشت می کنند.

وی ادامه داد: داور با تجربه ما در این دیدار بیشتر از همه استرس داشت. هیچ وقت دوست نداشتم در خصوص داوران صحبت کنم اما او امروز فوق العاده ضعیف بود.

مطهری خاطرنشان کرد: تیم ما در زمان گلی که خوردیم ۱۰ نفره بود و بازی متوقف شده بود. در حالی که بازیکنان تعویضی ما کنار زمین ایستاده بودند، او اجازه تعویض نمی‌داد.

وی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و تیم ۱۱ نفره ما بازی را جلو بود و استقلال با شاهکار داور با تیم ۱۰ نفره ما مساوی کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تا هفته آخر خواهیم جنگید و در زمین حق خود را می‌گیریم. ما کارمان را در زمین می‌کنیم و نتیجه خواهیم گرفت. تیم داوری امروز باید در خصوص عملکرد خودش حرف بزند.

مطهری گفت: تیم داوری اجازه نداد ما به هدفمان در این دیدار برسیم. ما اصلا برای تعویض دیر تصمیم نگرفتیم.

وی ادامه داد: در خصوص گل تساوی دیدار امروز می خواهیم حرف بزنیم که داور در آن تاثیر گذار بود. هفت هفته دیگر باقی مانده و تیم استقلال بازی های سختی خارج از خانه دارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکایت از داور و اینکه مجیدی اعلام کرده داوری به ضرر استقلال بوده است، گفت: شکایت از داور مربوط به باشگاه است. در خصوص ادعای تیم حریف هم شما می‌توانید این هفته‌ها را کنار هم بگذارید و ببینید داوری کدام سمت بوده است.

نود و هشتمین دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال عصر پنجشنبه برگزار شد و در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

استقلال که هنوز در فصل جاری شکست نخورده است با این تساوی به امتیاز ۵۵ رسید تا مسیرش برای قهرمانی هموار شود و پرسپولیس هم به امتیاز ۴۹ رسید تا کار سختی برای تکرار قهرمانی‌هایش داشته باشد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.