تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

فرماندار ویژه دهلران:

پنج هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال برای چهاربانده کردن دهلران به اندیمشک هزینه می شود

پنج هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال برای چهاربانده کردن دهلران به اندیمشک هزینه می شود
ایلام - معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: پنج هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک هزینه می شود.

 

لطیف صادقی روز پنجشنبه در آئین کلنگ زنی ۲۸ کیلومتر چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک افزود: این پروژه توسط قرارگاه خاتم عملیاتی می شود.

وی یادآور شد: دو قطعه دیگر از این مسیر شامل یک قطعه ۲۸ کیلومتری و یک قطعه ۱۸ کیلومتری در حال برگزاری مناقصه است بنابراین باید در اسرع وقت تعیین تکلیف و پیمانکار تعیین شود تا روند عملیات اجرایی آنها تسریع شود.

فرماندار ویژه دهلران افزود: تامین اعتبار برای این قطعات و واگذاری به پیمانکار از دیگر مطالبات است که امیدواریم تسریع شود.

صادقی اظهار داشت: با توجه به تعداد ۱۵ کشته و نیز مجروحان حوادث جاده ای در دهلران نیاز جدی است که این مطالبه مردم در جهت چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیشمک و مهران تسریع شود.

فرماندار ویژه دهلران تحول در راه های دهلران از سمت اندیمشک به دهلران و مهران را مطالبه جدی مردم و مسئولان ذکر کرد و گفت: مردم از دولت انتظار دارند راه های دهلران چهاربانده شوند و این مطالبه آنها در کمترین زمان جامه عمل پوشانده شود.

وی به نقش راه در توسعه اشاره کرد و افزود: تکمیل جاده چمسرخ از دیگر موضوعاتی است که نقش مهمی در کاهش ۴۰کیلومتری دهلران به ایلام و از طرفی خارج کردن زرین آباد از بن بست دارد.

وی با اشاره به اقدامات در محور دهلران به مهران و حذف نقاط حادثه خیز گفت: چهارخطه کردن این مسیر نیز باید در کانون توجه راه وشهرسازی قرار گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.