تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

فرماندار ویژه دهلران:

دهلران مهیای استقبال از گردشگران و راهیان نور است

دهلران مهیای استقبال از گردشگران و راهیان نور است
ایلام - معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: شهرستان دهلران مهیای استقبال و پذیرایی از گردشگران، کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی است.

 

لطیف صادقی روز شنبه در نشست هماهنگی خدمات سفر اظهار داشت: دهلران آماده استقبال از کاروان های راهیان نور و گردشگران نوروزی است.

وی به جاذبه های تاریخی، تفریحی، گردشگری و دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و افزود: دهلران هر ساله شاهد حضور گردشگران و کاروان های راهیان نور از مناطق مختلف کشور می باشد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به وجود غار خفاش، چشمه های آبگرم، چشمه های قیر، تپه علی کش، قلعه شیاخ و یادمان شهدای شرهانی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای استقبال از راهیان نور و مسافران نورزوی اندیشیده و برنامه ریزی های لازم و هماهنگی ها انجام و دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر پای کار هستند.

صادقی از اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان بمناسبت سال نو خبر داد و یادآور شد: در یادمان شرهانی و ورودی شهر دهلران از سمت مهران برنامه های فرهنگی با پوشش صدا و سیما مد نظر است.

فرماندار ویژه دهلران به دهه فرهنگی دهلران از اول فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تا دهم فروردین هم اشاره و اضافه کرد: این دهه برنامه های مختلفی در شهرستان اجرا می شود که توسط رسانه ملی ، خبرگزاری ها و مطبوعات پوشش داده می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.