تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

نماینده مجلس:

اقتصاد دانش‌بنیان زمینه را برای اشتغال جوانان متخصص فراهم می‌کند

اقتصاد دانش‌بنیان زمینه را برای اشتغال جوانان متخصص فراهم می‌کند
تهران - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد دانش بنیان با کمترین استفاده و بهره‌برداری از منابع بیشترین ثمر و نتیجه و درآمدزایی را برای جامعه به همراه دارد و از طرف دیگر زمینه را برای اشتغال جوانان متخصص فراهم می‌کند.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام سال اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغالزایی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: اقتصاد دانش بنیان بهترین راهکار برای رهایی از وابستگی فلج کننده اقتصادی به خارج است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس افزود: با توجه به نیروی جوان و متخصصی که در اختیار داریم می‌توانیم با بهره‌گیری از این پتانسیل در اقتصاد دانش بنیان به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابیم و زمینه را برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور فراهم آوریم.

حاجی‌دلیگانی اظهار داشت: اقتصاد دانش بنیان با کمترین استفاده و بهره‌برداری از منابع بیشترین ثمر و نتیجه و درآمدزایی را برای جامعه به همراه دارد و از طرف دیگر زمینه را برای اشتغال جوانان متخصص فراهم می‌آورد.

عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: طبیعی است وقتی اشتغالزایی در کشور داشته باشیم و نیازهای کشور نیز توسط جوانان این مرز و بوم در داخل تامین شود نیاز به خارج کاهش یافته و زمینه برای استقلال اقتصادی کشور بطور کامل فراهم می‌آید.

عضو هیات رییسه مجلس تصریح کرد: مجلس با مصوبه خود در بسته حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ریل‌گذاری در این زمینه را انجام داده و با توجه به رفع ایرادات شورای نگهبان به این مصوبه این قانون مراحل پایانی خود را برای ابلاغ و اجرا طی می‌کند.

حاجی دلیگانی با اشاره به بازدیدهای رییس جمهور از کارخانجات و بررسی مشکلات آنها اظهار داشت: این بازدیدها در راستای شناسایی مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی انجام می‌شود و گامی مهم در جهت رفع این موانع و ایجاد رونق در حوزه تولید و نیز اشتغالزایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.