تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

۲۴ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند

۲۴ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
ایلام - مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: ۲۴ هزار نفر طی بازه زمانی ۱۰ اسفند تاکنون از یادمان‌های دفاع مقدس استان بازدید کرده‌اند.

 

سرهنگ عارف یاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این آمار، بازدید گردشگران و راهیان نور از یادمان‌های شهید باقری و سیدالشهدا لحاظ نشده است.

وی توضیح داد: این ۲ یادمان باوجود آنکه در جغرافیای سرزمینی استان ایلام قرار دارند اما مدیریت و آمار بازدید آنها متعلق به ستاد مرکزی راهیان نور است.

یاسمی یادآور شد: زائران از یادمان‌های قلاویزان و سه راهی جندالله در شهرستان مهران و شرهانی در شهرستان دهلران بازدید داشته اند.

وی افزود: روزانه میانگین بین ۲ تا ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از یادمان‌های دفاع مقدس شاخص استان به صورت خانوادگی یا کاروانی بازدید می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد بازدید از دیگر یادمان‌ها چون مقر امیرالمومنین (ع)، میمک، زمین فوتبال چوار و کوشک ایوان در این آمار لحاظ نشده است.

یاسمی با بیان اینکه در همه یادمان‌ها روای و خادم حضور دارد، اظهار داشت: فعالیت‌های یادمان‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی و قبل از شروع ماه مبارک رمضان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.