تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

کشف و مهار ۱۶۳راس احشام قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی دهلران

کشف و مهار ۱۶۳راس احشام قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی دهلران
نگاه اقتصاد - فرمانده مرزبانی ایلام سرهنگ ستاد"فرج رستمی" از کشف و مهار يک صد و شصت و سه راس احشام قاچاق در حوزه سرزميني هنگ مرزی دهلران خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی ایلام ، ، سرهنگ ستاد “فرج رستمی” فرمانده مرزبانی استان ایلام در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان دهلرانی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از قصد افرادی برای قاچاق احشام درنوارمرز آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش کامل نوار مرزی مورد ظن پرداختند.

در ادامه خبر ایشان خاطر نشان کرد:با اتخاذ تدابیر،عوامل اطلاعاتی گروهان دهلران به همراه عوامل پشتیانی کننده با هدایت اطلاعاتی،عملیاتی فرمانده هنگ مرزی دهلران ، در اقدامی نسبت به تعقیب و مراقبت پرداخته و احشام قاچاق قبل از خروج مرز را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: مرزبانان در این عملیات موفق شدند تعداد۱۶۳راس احشام از نوع گوسفند به ارزش تقریبی ۳میلیاردپانصدمیلیون ریال را کشف و ضبط نمایند.

این مقام مرزبانی گفت : قاچاق ریشه در بسیاری از جرایم دارد و به نوعی مادر آسیب‌ها و جرایم است.

فرمانده مرزبانی ایلام در پایان از شهروندان و مرزنشینان خواست چنانچه هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص قاچاق و این پدیده شوم را دارند از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و مقرهای مرزبانی گزارش کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.