تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

معاون استاندار ایلام: ۵۴۵ طرح عمرانی در استان در حال اجراست

معاون استاندار ایلام: ۵۴۵ طرح عمرانی در استان در حال اجراست
ایلام - معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: ۵۴۵ طرح عمرانی در استان ایلام با اعتباری افزون بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

 

سعید هژبری روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان در شرکت پتروشیمی چوار اظهار داشت: نشست خوبی با تدبیر استاندار در قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار که سه پروژه کلان برای استان مشخص شد که مسیر هلیلان به شباب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: امروز عملیات مطالعات قطعه اول این مسیر هلیلان به شباب انجام شد و فاز اول سامانه گرمسیری تا سد کنجاچم نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در خصوص اربعین به عنوان یکی از رویکرد های اساسی ۴ جلسه کمیته زیرساخت برگزار شد و برنامه جامعی در سه سطح تدوین شد.

هژبری تاکید کرد: در سفرهای نوروزی ۸ جلسه برگزار شد و به طور روزانه گزارش به وزارت کشور ارسال می شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: در ایام سفر ۱۳۱ هزار نفر مسافر وارد استان شد و ۷۰ درصدظرفیت هتل های ما تکمیل شده بود.

وی با اشاره امار تصادفات در ایام نوروز گفت: در تصادفات ۱۶۴ نفر جرحی و ۱۷ نفر فوتی و ۱۰۹ مورد تصادف در ایام نوروز به ثبت رسید که این آمار تصادفات باید کنترل شود.

هژبری بیان داشت: بدنبال هوشمندسازی جاده ها و فرهنگ سازی و رعایت قوانین ترافیکی هستیم.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: ۴۵ درصد بارش در استان نسبت به سال گذشته کاهش داشت و مدیریت منابع آب باید در اولویت اصلی قرار گیرد.

وی یادآور شد: محور ایلام به مهران ، شباب به مهران ، ایلام، بدره، دره شهر یکی از اولویت مهم معاونت حوزه عمرانی این که باید در اسرع وقت این پروژه ها به بهره برداری برسند.

هژبری گفت : شبکه ریلی استان در ۲ نقطه شروع شده ۱۷ کیلومتر در مسیر ایوان به چوار پیمان سپاری شده و با اعتبار ۷۰ میلیارد و دهلران به اندیمشک هم در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با نهضت ملی مسکن در استان گفت: با نهضت ملی مسکن باید ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد مسکن باید در طی ۴ سال تولید کنیم و تاکنون یک هزار ۸۱۶ نفر ثبت نام شده نهایی هستند که قسط اول خود را واریز کرده اند و برای این افراد هم واحدها تعریف شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.