تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

امام جمعه ایلام:

جهاد تبیین تنها راه خنثی سازی تبلیغات منفی دشمن است

جهاد تبیین تنها راه خنثی سازی تبلیغات منفی دشمن است
ایلام -نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به تاکیدات مقام رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: این جهاد، تنها راه خنثی سازی تبلیغات منفی دشمن در عصر جدید است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان در شرکت پتروشیمی چوار، اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین واجب فوری است و این جهاد برای تمامی افراد جامعه واجب است.

وی افزود: برای تحقق و اجرای جهاد تبیین فعالیت رسانه ها، مردم و افراد دارای نفوذ کلام برای ارائه دستاوردهای انقلاب باید با گذشته متفاوت باشد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دشمن به دنبال یاس و ناامیدی مردم است اما برخلاف انتظار دشمن رشد علمی و صنعتی در کشور بسیار زیاد و لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی روشنگری شود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: در شرایط فعلی برای جمع حاضر توفیق بزرگی است که بتوانید مشکل زدا باشید و مشکلات مردم را حل و فصل کنید.

امام جمعه ایلام یادآور شد: به رغم همه تحریم ها و موانع تولید در صدر کشورهای جهان در همه عرصه ها هستیم و تحریم دشمن بسیار بی اثر شده است.

وی به اشاره به روایتی از پیامبر ( ص ) گفت: پیامبر ( ص ) فرمودند بهترین فضلیت در ماه رمضان، اجتناب از معصیت خدا و گره گشایی از امورات و کارهای مردم است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره سفر استاندار ایلام به دیاله عراق و دیدار با استاندار این استان برای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی دو استان ایلام و دیاله، گفت: این سفر منشأ خدمات زیادی برای استان خواهد شد و می تواند موجب رونق اقتصادی برای استان باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.