تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

فرماندار: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری مهران پرداخت شد

فرماندار: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری مهران پرداخت شد
ایلام - فرماندار شهرستان مرزی مهران گفت: طی سه ماهه پایانی سال گذشته مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل ارزش افزوده سهم مناطق عشایری و روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شد.

 

علی عباس شفیعی روز سه شنبه در چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مهران اظهار داشت: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این راستا جهت احداث یک دهنه پل در روستای سرنی و ۲ میلیارد ریال نیز برای تعمیر و مرمت پل ورودی روستای بانروشان اختصاص یافت.

یادآور شد: همچنین یک میلیارد ریال بابت توزیع آب شرب بین عشایر، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت خرید تانکر آبرسانی به روستاهای سرنی، لیزن، کلگ، بانروشان و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای شن ریزی روستای سرتنگ زعفرانی هزینه شد.

فرماندار مهران اضافه کرد: در راستای بازسازی سرچشمه آب شرب روستاهای سرنی، لیزن، کلگ از بخش صالح آباد و نیز بهین و بهروزان و سرتنگ زعفرانی از بخش مرکزی مبلغ ۶ میلیارد ریال به دستگاه اجرایی(شرکت آبفا) پرداخت شد.

شفیعی بیان کرد در فصل کشاورزی برای افزایش تولیدات باغات و گلخانه ای ۹ میلیارد ریال از محل ردیف (۵۵۰۰۱۳) احداث زیرساخت‌های گلخانه ای مهران کسر و به همان میزان به احداث زیرساخت مجتمع‌های گلخانه‌ای صالح آباد اضافه شد.

به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.

این شهرستان در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.