تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام
نگاه اقتصاد  - در راستای تعامل بین ادارات کل و سازمان ها، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام  دیدار و گفتگو  نمود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت آبفا استان ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ،و با اشاره به خشکسالی های اخیر  گفت: اگر مصارف آب را مدیریت و اصول صرفه‌جویی در مصرف آب را رعایت نکنیم، بی‌تردید با بحران کم آبی در استان مواجه خواهیم شد.

 

وی صرفه‌جویی در مصرف و مصرف بهینه آب شرب را تنها راه گذر از بحران کم آبی توصیف نمود و تصریح کرد: تردیدی نیست در صورتی می‌توانیم بر بحران کم آبی فائق آبیم که مصرف بهینه در اذهان عمومی به یک باور اجتناب‌ناپذیر و یک فرهنگ عمومی مبدل گردد که به منظور نیل به این مهم می‌بایست با فرهنگ‌سازی و ترویج اصول صرفه‌جوئی در مصرف آب و نیز احساس مسئولیت توسط یکایک مردم فهیم استان ایلام، با نهایت صرفه‌جویی در مصرف آب از وضعیت تنش‌زای کنونی و بحران کم آبی در تابستان سال جاری عبور کنیم. و در و در این راه همفکری و همکاری همه دستگاه اجرای استان  لازم و ضروری است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام نیز ضمن تقدیر  از خدمات شرکت آب و فاضلاب در سطح استان بر هم افزایی دستگاه های اجرایی استان در جهت  خدمت رسانی به مردم شریف  استان تاکید و خواستار همکاری آبفا در خصوص آبرسانی به یادمان شهدای سرابله شدند.

 

وی اضافه کرد با توجه به بحرین خشکسالی و کمبود منابع آبی، این سازمان آماده هرگونه همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان ایلام می باشد.

این گزارش حاکیست که مدیر عامل شرکت  آبفای استان با بیان اینکه شرکت در تجلیل از مقام شامخ شهدا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد، قول مساعد دادند بصورت ویژه تامین آب یادمان شهدای سرابله را در دستور کار قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.