تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با مدیریت امور شعب بانک ملی استان ایلام

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با مدیریت امور شعب بانک ملی استان ایلام
نگاه اقتصاد

 

با هدف گسترش سطح تعاملات و ارائه خدمات بانکی،  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام امروز سه شنبه مورخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ میزبان مدیریت امور شعب بانک ملی استان ایلام بود و بر گسترش سطح تعاملات و ارائه خدمات بانکی تاکید نموند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در این دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن خیر مقدم و تقدیر از خدمات بانک ملی ایران پیرامون موضوع های چون، توسعه  تعاملات، ارائه تسهیلات به کارکنان و پیمانکاران، پرداخت الکترونیکی قبوض، مطالبی را ارائه و ابراز امیدواری نمود که با ایجاد بسترهای مناسب،  این همکاری  ها افزایش یابد.

 

پرویز ناصری در ادامه به مسئله رفاهی پرسنل اشاره کرد و گفت: نظر ما توسعه همکاری و تعامل بیش از پیش بین دو مجموعه است  انتظار می رود با همکاری و تعامل خوبی که وجود دارد شرایطی فراهم گردد که تمامی کارکنان از تسهیلات بانک استفاده کنند.

 

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان ایلام  نیز با تشکر از مساعدت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، از برگزاری این نشست صمیمی ابراز خوشنودی نموده و آمادگی خود را بر گسترش سطح همکاریها و تعاملات فی مابین و همچنین استفاده از ظرفیتهای طرفین جهت تحقق اهداف دو طرف تاکید کرد.

 

مهندس یاسمی افزود: انتظارات مردم و دستگاه های اجرایی از بانک ملی ایران بسیار بالا است و برای برآوردن این انتظارات نیاز به تلاش بیشتر و تعامل بهتر با مشتریان و مدیران دستگاه های اجرایی داریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.