تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

هنرمندان، اثر گذارترین قشر برای جهاد تبیین هستند

هنرمندان، اثر گذارترین قشر برای جهاد تبیین هستند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر ارائه دستاوردهای انقلاب در تمامی حوزه ها گفت: هنرمندان اثر گذارترین قشر جامعه برای اجرای جهاد تبیین هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در در سلسله نشست های گفتمان با محوریت “چراغ راه ” با حضور هنرمندان، افزود: باید پذیرفت که زیرساخت های فرهنگی و اعتبارات موجود جوابگو فعالیت هنرمندان که مهم ترین قشر کشور به شمار می آیند نیست و باید بیش از گذشته به این حوزه توجه شود.

وی دلبستگی به انقلاب و درخشش استانی و ملی هنرمندان را وصف ناشدنی ذکر کرد و افزود: این قشر زحمتکش جامعه باید همواره تکریم شوند و اقتصاد آنان نیز مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

امام جمعه ایلام یادآور شد: تبیین انقلاب اسلامی نیازمند فعالیت، همکاری منسجم و اهتمام هنرمندان است.

وی ادامه داد: تولید سریال و برنامه های فرهنگی در خصوص بیان دستاوردهای انقلاب در حال حاضر بسیار ضروری است و تحقق این مهم در واقع تحقق جهاد تبیین است.

حجت الاسلام کریمی تبار به کمبود اعتبارات برای تولید آثار فاخر فرهنگی در استان اشاره کرد و ادامه داد: در بحث ساخت فیلم و سریال فاخر بطور شایسته و در شأن این استان توجه نشد.

وی ادامه داد: ضرورت جهاد تبیین به دلیل قصور ما در ارائه و بیان داشته ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است که دشمن نیز این خلا را متوجه شده و با تبلیغات منفی سعی دارد در نظام و انقلاب ضربه بزند.

مقاومت مردم ایران در برابر دشمن دستاورد بزرگ انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مقاومت هم جانبه در برابر دشمن با کمترین امکانات و ظرفیت ها در جنگ تحمیلی و امروز در مقابله با تحریم ها مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: رشد علمی، رشد در صنعت دفاعی و جایگاه سیاسی ایران در جهان بیانگر دستاوردهای انقلاب است که ما علاوه بر ارتقا کشور در دنیا، به سایر کشورهای نیازمند و مسلمان دنیا نیز خدمت ارائه کردیم.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: طرح ها و پیشنهادات هنرمندان و جشنواره نینوا نیز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.