تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۵۹

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

مدیریت دانش‌بنیان به‌معنای سپردن امور کشور به افراد خبره است

مدیریت دانش‌بنیان به‌معنای سپردن امور کشور به افراد خبره است
تهران سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت مدیریت دانش‌بنیان به این معناست که کارهای کشور به افراد خبره سپرده شود تا در تولید، اقتصاد و معیشت مردم شاهد حل معضلات باشیم.

 

سید‌کمال سجادی در گفت‌و‌گو با پانا درباره تحقق شعار سال درباره تولید دانش‌بنیان، اظهار کرد: «شعار سال شعاری است که در امتداد شعارهای مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته بود. چند سالی است که مقام معظم رهبری بر تولید، اقتصاد و معیشت مردم تأکید دارند و امسال نیز در تکمیل شعارهای سال قبل ادامه یافت.»

 

وی افزود: «این نکته مهمی است که قبلاً دانشگاه‌ها به علم و دانش می‌پرداختند و تولید مسیر طبیعی خود را طی می‌کرد اما با فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان اتصالی بین تولید، دانش، علم، صنعت و اقتصاد برقرار شد و شمار شرکت‌های دانش‌بنیان نیز با تلاش نخبگان و دانشجویان افزایش یافت.»

 

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ما در نانو پنجمین کشور دنیا هستیم و این پیشرفت نتیجه فعالیت‌های دانشگاهیان است، گفت: «بیشترین مسئولیت بر عهده دولت است که تولیدات دانش‌بنیان را باید مدیریت کند. اخیراً رئیس‌جمهوری نیز درباره مدیریت دانش‌بنیان صحبت کردند که بسیار مهم است.»

 

سجادی ادامه داد: «کشور ما دارای نعمت‌های خدادادی بسیاری است؛ تنها حلقه مفقوده ما مدیریت است. مدیریتی که به دور از رانت، رابطه و فامیل‌بازی باشد و براساس شایسته‌سالاری، لیاقت، دانش، تجربه و ضدفساد بودن شکل بگیرد.»

 

وی تأکید کرد: «مدیریت دانش بنیان به این معناست که کارهای کشور به افراد خبره سپرده شود تا در تولید افتصاد و معیشت مردم شاهد حل معضلات باشیم. در این دولت نیاز است که مدیریت دانش‌بنیان به صورت جدی پیگیری شود.»

 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطرنشان کرد: «مدیران مناسب و شایسته باید انتخاب شوند و مدیرانی که هنوز از دولت قبل هستند و ضعیف هستند، باید تغییر کنند. اگر این کار صورت بگیرد، شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری محقق خواهد شد. تولید و اشتغال‌آفرینی بسیار حیاتی و کلیدی است که امیدواریم در سال جدید این معضلات حل شود.»/(پانا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.