تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۳۱

مراجعان به مراکز مشاوره بهزیستی ایلام ۲۰ درصد افزایش یافت

مراجعان به مراکز مشاوره بهزیستی ایلام ۲۰ درصد افزایش یافت
ایلام - معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی ایلام گفت: مراجعان به مراکز مشاوره این اداره کل اعم از حضوری و غیر حضوری در طول سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

 

فروزان افسرده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در طول سال گذشته در مجموع حدود ۱۴ هزار نفر به مراکز مشاوره این اداره کل اعم از حضوری و تلفنی مراجعه و یا تماس داشته اند.

وی گفت: عمده ترین و بیشترین علت مراجعه و یا تماس با این مراکز به ترتیب اختلافات خانوادگی، تربیت کودک و نوجوان و مشکلات مالی اعلام کرد و ادامه داد: اختلالات روانی، خلقی و افسردگی، اضطرابی، وسواس فکری، مشکلات بین فردی با همسر و تظاهرات بدرفتاری عاطفی از دیگر علل مراجعان و تماس گیرندگان با مراکز مشاوره بوده است.

وی تعداد مراکز مشاوره دولتی و غیر دولتی استان را ۳۵ مرکز اعلام کرد و یادآور شد: همچنین خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰از ساعت ۸ تا ۲۴ آماده پاسخگویی و ارایه خدمات مشاوره ای رایگان به عموم مردم است.

به گفته افسرده، مجتمع خدمات مشاوره این اداره کل در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سطح رضایتمندی از زندگی و گسترش فرهنگ مشاوره در زمینه های مختلف مشاوره خانواده، کودک، پیش از ازدواج، زوج درمانی، فردی و روان درمانی، شغلی و تحصیلی به عموم مردم ارایه خدمت می کند.

بیش از ۴۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.