تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با مدیر شعب پست بانک استان ایلام

دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با مدیر شعب پست بانک استان ایلام
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام امروز سه شنبه مورخ 30 فروردین ماه 1401 با مدیر شعب پست بانک استان  ایلام دیدار و  بر تعامل و توسعه همکاری دو  دستگاه  تاکید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با خوش آمدگویی به مدیر شعب پست بانک ایلام و هیات همراه و استقبال از توسعه روابط دوجانبه، ابراز امیدواری کرد این دیدار زمینه توسعه بیشتر همکاری های مشترک را فراهم سازد.

 

پرویز ناصری ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان از همکاری در بخش‌های مختلف در قالب تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای دوجانبه با پست بانک استقبال خواهد نمود.

 

مدیرشعب پست بانک استان در این نشست،ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی بانک بیان داشت: برنامه ریزی و نظم در فعالیت های شعب و دفاترخدمات بانکی از مهمترین عوامل موفقیت این بانک است.

 

حاتم سلیمانی گفت: در این راستا پست بانک ایلام علاوه بر خودپردازهای شهری با نصب ۵۳ دستگاه خودپرداز در مناطق روستایی استان و کم برخوردار در توزیع عادلانه خدمات دولت و بانکداری الکترونیک به تمامی اقشار جامعه نقش بسزایی داشته است.

 

وی افزود: پست بانک استان ایلام دارای ۹ شعبه و ۸۳ باجه روستایی است که توانسته در دورترین مناطق روستایی استان خدمات بانکداری الکترونیک و بر خط را مانند شعب شهری به قشر مولد و زحمتکش روستایی استان ارائه کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.